Przetargi.pl
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DO ZBIERANIA I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH

Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-440 Sułkowice, Biertowice
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 273-22-16 , fax. 12 273-20-50
  • Data zamieszczenia: 2021-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o.
    Biertowice 236
    32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
    tel. 12 273-22-16, fax. 12 273-20-50
    REGON: 12144060400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgksulkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DO ZBIERANIA I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i warunki realizacji zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest leasing operacyjny z opcją wykupu samochodu do zbierania i transportu odpadów komunalnych. 2. Wymagania dotyczące pojazdu: a) fabrycznie nowy, nieużywany, technicznie sprawny, wolny od wad, wyprodukowany (podwozie i zabudowa) w 2020 / 2021 r., b) spełniający wymagania techniczne dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy, c) zarejestrowany jako pojazd do transportu odpadów i posiadający w tym zakresie wszelkie niezbędne wymagane prawem dokumenty, d) okres gwarancji — min. 24 miesiące od daty przekazania pojazdu Zamawiającemu (gwarancja obejmuje podwozie i zabudowę), e) termin przekazania pojazdu Zamawiającemu — do dnia 31.05.2021 r. f) szczegółowy opis pojazdu i jego minimalne wyposażenie zawiera załącznik nr 6 (opis przedmiotu leasingu), 3. Wymagania dotyczące leasingu: a) waluta leasingu: PLN; b) pierwsza wpłata (opłata wstępna) - 20 % wartości pojazdu, płatna po zawarciu umowy, nie wcześniej niż 30 dni przed przekazaniem pojazdu Zamawiającemu; c) 59 miesięcznych rat leasingu w stałej wysokości, pierwsza rata płatna w miesiącu następnym po przekazaniu pojazdu Zamawiającemu; d) wartość wykupu przedmiotu leasingu — 1 % wartości pojazdu; e) płatności realizowane będą zgodnie z umową leasingu i harmonogramem (terminarzem opłat). Faktury przekazywane będą Zamawiającemu w formie elektronicznej lub udostępniane na Portalu Klienta na co najmniej 7 dni przed upływem terminu ich płatności. Podatek VAT naliczany będzie wg stawki urzędowej obowiązującej w dniu wystawienia faktury. 4. Zamówienie nie obejmuje ubezpieczenia pojazdu — w całym okresie leasingu samochód ubezpieczony zostanie przez Zamawiającego w zakresie OC, AC z ryzykiem uszkodzenia, kradzieży, ASS NNW, w ramach kompleksowej umowy ubezpieczeniowej. Wykonawca (Finansujący) zostanie w tej umowie wskazany jako właściciel pojazdu. Przez cały okres obowiązywania umowy leasingu Zamawiający nie będzie obciążany przez Wykonawcę dodatkowymi opłatami za niekorzystanie z pakietu ubezpieczeniowego Wykonawcy (np. za wydanie zgody na polisę indywidualną, za weryfikację dokumentów ubezpieczeniowych, za wykonywanie przez Wykonawcę innych czynności związanych z obsługą takiego ubezpieczenia). Zamawiający przekaże Wykonawcy kopie: polisy i dowodu opłacenia składki najpóźniej w dniu rejestracji pojazdu. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z odpowiednim wyprzedzeniem wszelkie informacje i dokumenty konieczne do ubezpieczenia. 5. Koszt rejestracji pojazdu poniesie Zamawiający — koszt ten będzie refakturowany wprost na Zamawiającego (nie dopuszcza się, aby opłata za rejestrację została doliczona do opłaty wstępnej lub raty leasingowej). 6. Zamawiający będzie ponosił koszty opłat, które mogą pojawić się w trakcie trwania umowy leasingu, a związane będą z czynnościami dokonywanymi na wniosek lub z winy Zamawiającego np. wyrobienie duplikatu nalepki, dowodu rejestracyjnego, wtórnika tablicy rejestracyjnej i dowodu rejestracyjnego, odbiór zatrzymanego dowodu rejestracyjnego, ewentualne mandaty, wykonanie niestandardowej obsługi umowy, spóźnienia Zamawiającego z płatnościami. Tabela opłat i prowizji Wykonawcy udostępniona zostanie Zamawiającemu na Portalu Klienta/stronie internetowej Wykonawcy lub jako załącznik do umowy leasingu. Za czynności objęte Tabelą opłat i prowizji Zamawiający będzie obciążany z chwilą ich powstania (nie przewiduje się np. rocznej opłaty ryczałtowej w zamian za takie czynności). 7. Konserwacje, naprawy, przeglądy i okresowe badania techniczne: a) w okresie gwarancji dla: • podwozia - odbywać się będą zgodnie z warunkami gwarancji producenta, w autoryzowanej stacji obsługi zlokalizowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego. Koszty ponosił będzie Zamawiający. • zabudowy - odbywać się będą bez opłat, w siedzibie Zamawiającego (w szczególnych przypadkach w autoryzowanym serwisie Sprzedawcy/Wytwórcy zabudowy, na terenie Polski) Koszty materiałów (również materiałów eksploatacyjnych np. oleje, filtry itp. i części szybko zużywających się), robocizny i dojazdu serwisu do Zamawiającego oraz inne, konieczne do wykonania przeglądu należy zawrzeć w cenie leasingowanego pojazdu (zabudowy). b) po upływie gwarancji — odbywać się będą na koszt Zamawiającego, w miejscach wskazanych pod lit. a. 8. Zamawiający będzie miał prawo na swój koszt oznakować pojazd własnym logo i dokonać montażu wyposażenia dodatkowego (moduł GPS, sondy paliwa itp.). Montaż oznakowania lub wyposażenia nie może prowadzić do utraty praw wynikających z gwarancji. 9. Pojazd przekazany zostanie Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego. Czynności odbioru pojazdu potwierdzone zostaną podpisanym przez Zamawiającego protokołem odbioru. 10. Wykonawca na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem czynności odbiorowych przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację opisaną w pkt 13. 11. Czynności odbiorowe obejmują przeszkolenie pracowników Zamawiającego. 12. Zamawiający może odmówić odbioru jeżeli w czasie czynności odbiorowych ujawnione zostaną rozbieżności pomiędzy wykonanym pojazdem a wymaganiami opisanymi w niniejszej SIWZ, lub gdy ujawnione zostaną wady, braki lub inne nieprawidłowości w pojeździe. 13. Wraz z przekazaniem przedmiotu leasingu Wykonawca wyda Zamawiającemu: dwa komplety kluczyków, komplet dokumentów (kopię karty pojazdu, kartę gwarancyjną wraz z kartą przeglądów pojazdu, instrukcję obsługi, DTR urządzeń, świadectwo homologacji lub decyzję o jednostkowym dopuszczeniu pojazdu do ruchu, wymagane prawem certyfikaty i dokumenty potwierdzające że spełnia on wymagane prawem normy, dowód rejestracyjny z wpisem kategorii i rodzaju pojazdu specjalnego i/lub inne wymagane prawem dokumenty pojazdu). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. 14. Gwarancja na przedmiot leasingu biegnie od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru pojazdu. Gwarancja jakości na pojazd może zostać udzielona przez Sprzedawcę i przez niego wykonywana. 15. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad lub usterek w pojeździe, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zdarzeniu, a Wykonawca zobowiązany jest do reakcji w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. W ciągu 72 godzin od zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest wysłać do siedziby Zamawiającego służby serwisowe i przystąpić do bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia wad I usterek. W przypadku, gdy wady I usterki usunąć się nie dadzą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy wolnych od wad I usterek. Maksymalny czas napraw nie może przekroczyć 10 dni roboczych. W sytuacji uzasadnionej i udokumentowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego dopuszcza się możliwość przedłużenia tego terminu. Jeżeli naprawa pojazdu w okresie gwarancji będzie wymagała jego przetransportowania, koszt transportu pokryje Wykonawca. 16. Jako skuteczne zawiadomienie o usterce i wadzie pojazdu w okresie gwarancyjnym uznaje się zawiadomienie wysłane na adres Wykonawcy za pomocą faksu, wiadomości email lub listem. 17. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas postoju spowodowany stwierdzonymi wadami oraz czasem koniecznym do ich usunięcia. Za datę rozpoczęcia postoju przyjmuje się datę zgłoszenia. 18. W przypadku, gdy w okresie gwarancji Wykonawca nie przystąpi do napraw/usunięcia usterek w terminie określonym w pkt 15 Zamawiający może powierzyć wykonanie tych czynności innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Kary umowne naliczone zostaną niezależnie. 19. Kary umowne: 1) Zamawiającemu przysługuje prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości: • 10 % ceny brutto pojazdu, w sytuacji niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę lub odstąpienia przez Wykonawcę albo Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, • 0,05 % ceny jw. za każdy dzień zwłoki w przekazaniu pojazdu Zamawiającemu; • 0,05 % ceny jw. za każdy dzień zwłoki w usuwaniu wad i usterek pojazdu w okresie gwarancji. Kary umowne naliczone zostaną przez Zamawiającego w formie Noty Obciążeniowej. 2) Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 10 % ceny brutto pojazdu, w sytuacji niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Zamawiającego lub odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 20. Leasingowany pojazd użytkowany będzie przez pracowników Zamawiającego. 21. Załącznikami do SIWZ są: sprawozdanie F-Ol za II kwartał 2020 r. i bilans oraz rachunek zysków i strat za 2019 r. Inne dokumenty finansowe Zamawiający może udostępnić Oferentowi na wniosek. 22. Wymóg zatrudniania na umowę o pracę: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach