Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych z opcja wykupu

Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Śląska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 455 82 82 , fax. 0-68 455 82 65
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o.
    ul. Śląska 36
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 0-68 455 82 82, fax. 0-68 455 82 65
    REGON: 97036128000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pumgubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych z opcja wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych z opcją wykupu. 1) miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego; 2) serwis: w obrębie 200 km od siedziby Zamawiającego 3) maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancyjnym – do 48 godzin (dni robocze) od momentu zgłoszenia 4) gwarancja: 36 miesięcy na podwozie, 36 miesięcy na układ napędowy oraz zabudowę, gwarancja rozpoczyna się od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu dostawy (pojazdu); 5) szkolenie: zapewnienie przeszkolenia 6 pracowników obsługujących pojazd, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 2. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: 1) okres trwania umowy: 36 miesięcy 2) forma leasingu: operacyjny 3) opłata wstępna 40% 4) ilość rat: 35 równych 5) wartość wykupu 1% 6) oprocentowanie stałe, niezmienne raty w trakcie trwania leasingu. 7) waluta oferty PLN 3. Zamawiający akceptuje Tabele Opłat i Prowizji obowiązujące u finansującego 4. Wykonawca przedłoży harmonogram spłat najpóźniej w dniu podpisania umowy leasingu. 5. Zamawiający wyraża zgodę aby koszt podatku od środków transportu był refakturowany przez wykonawcę na zamawiającego. 6. Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy Leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SIWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu. 7. Wykonawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla In blanco. 8. Ubezpieczenie samochodu przez okres leasingu ponosi Zamawiający, 9. Kody CPV CPV 66114000-2 – Usługi leasingu operacyjnego CPV 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów CPV 34144510-6 – Pojazd do transportu odpadów 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 13. Wymagania techniczne pojazdu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń usterek lub wad i przeglądów do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2016r. poz 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego 72 1090 1548 0000 0000 5400 23 86 z dopiskiem „Wadium P/4/2019”. 5. W przypadku wnoszenia wadium przez konsorcja wykonawców należy zachować szczególną ostrożność uwzględniając wyroki Krajowej Izby Odwoławczej w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach