Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we Włoszczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 39 42 832, , fax. 0-41 39 42 832
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we Włoszczowie
    ul. Sienkiewicza 31
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 39 42 832, , fax. 0-41 39 42 832
    REGON: 29088916400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego dwuwałowego mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego. I. Wymagania ogólne: 1) Dostarczona maszyna (rozdrabniacz) musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2019 r. 2) Maszyna jest przeznaczona do rozdrabniania wielko gabarytów, odpadów komunalnych, odpadów drewnianych, karp itp. 3) Masa całkowita minimum 20 Mg. Maszyna zabudowana na ramie podhakowej według normy DIN 30722 z rolkami. 4) Maszyna wyposażona w dwa koła transportowe wysuwane hydraulicznie – pełne, odporne na przebicie. 5) Maszyna musi posiadać dyszel transportowy umożliwiający przemieszczanie po placu za pomocą pojazdu holującego. 6) Maszyna wyposażona w belkę łamiącą z przeciwnożami; 7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (na swój koszt i ryzyko) urządzenie na Składowisko Odpadów „Kępny Ług” we Włoszczowie. 8) Wymagane dokumenty do przekazania w języku polskim: a) Deklarację zgodności CE, b) Katalog części zamiennych, c) Książka gwarancyjna i serwisowa d) Instrukcja obsługi maszyny. 9) Wykonawca zobowiązany zapewnić serwis na terenie Polski. 10) Wymagany czas reakcji serwisu: do 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego lub pocztą elektroniczną, potwierdzonego pisemnie. 11) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone urządzenie, w tym na wykonane oznaczenia, na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub 1500 motogodzin. 12) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania bez uwag protokołu odbioru urządzenia. 13) W przypadku wystąpienia wad w urządzeniu w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do ich bezpłatnego usunięcia w terminie 14 dni od zgłoszenia wady. W przypadku szczególnie skomplikowanych napraw – na wniosek Wykonawcy – możliwe jest wydłużenie terminu usunięcia wad, nie dłużej jednak niż do 30 dni. 14) Wykonawca, zapewni bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji. II. Wymagania szczegółowe: Napęd 1) Silnik spalinowy wysokoprężny. Norma emisji spalin: EU Stage 4; 2) Moc minimum 280 kW; 3) Liczba cylindrów – minimum 6; 4) Pojemność skokowa minimum 9000 cm3 ; 5) Pojemność zbiornika minimum 500 litrów; 6) Rewers zespołu chłodnic, odwracanie łopatek wentylatora chłodnicy silnika w celu permanentnego oczyszczenia chłodnic; 7) Rewers chłodnicy oleju; 8) Oświetlenie komory silnika. Rozdrabnianie materiału: 9) Wały rozdrabniające 2 sztuki zsynchronizowane z systemem rewersu; 10) Liczba pierścieni rozdrabniających minimum 8 na wale; 11) Liczba noży i zgniataczy na pierścieniach minimum 5; 12) Minimalne wymiary wałów roboczych ( długość / średnica ) 1700mm/680mm; 13) Prędkość obrotowa wałów – do 37 obrotów / minutę; 14) Minimalne wymiary komory roboczej (długość/szerokość) 1700mm/2300mm; 15) Komora robocza wykonana z materiałów wysokowytrzymałościowych; 16) Maksymalna wysokość załadunku – 2450 mm; 17) Minimalna pojemność wanny zasypowej – 3,0 m3 ; 18) Wanna zasypowa unoszona hydraulicznie; 19) Centralny układ smarowania; 20) Minimalna wydajność – 15,0 Mg/h rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych. Główny panel sterowania: 21) Główny panel sterowania obsługujący funkcje: a) włączanie i wyłączanie wszystkich funkcji rozdrabniacza; b) włączanie i wyłączanie pracy wałów rozdrabniających; c) regulacja prędkości wałów; d) sygnalizacja dźwiękowa przed uruchomieniem rozdrabniacza; 22) Pilot ze sterowaniem radiowym maszyny do obsługi rozdrabniacza; 23) Wyświetlacz ciekłokrystaliczny pokazujący minimum: a) prędkość obrotową wału korbowego; b) sumaryczny czas pracy urządzenia; c) zużycie paliwa; d) wskazania stanów roboczych i awaryjnych maszyny; Przenośnik odprowadzający frakcję rozdrobnioną: 24) Szerokość taśmy przenośnika powinna wynosić co najmniej 1400 mm; 25) Długość przenośnika powinna wynosić co najmniej 6500 mm; 26) Taśma wyposażona w zabieraki; 27) Prędkość transportu regulowana; 28) Przenośnik składany i rozkładany hydraulicznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XVII. Wymagania dotyczące wniesienia wadium. 1) Wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110). 3) Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie pieniężnej. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 17 1020 2733 0000 2102 0002 8209 z dopiskiem „Wadium znak sprawy GK I/ZP/7/19” 5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. d) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 w tym zakresie Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie. 8) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 9) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja / spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację; b) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe, o których mowa w pkt. 5 ppkt b i c podlegają sumowaniu; c) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt. 7 i 8 wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenie na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. 10) Zamawiający dokona wstępnej oceny spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie załączonych oświadczeń. Następnie w wyznaczonym terminie wezwie tego Wykonawcę, do złożenia dokumentów potwierdzających informacje w złożonych oświadczeniach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach