Przetargi.pl
Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, kompletnego, używanego pojazdu wyposażonego w fabrycznie nowe urządzenie hakowe do przewozu kontenerów o długości od 3200 do 5000 mm.

Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Obrońców Helu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 769 520, , fax. 586 769 521
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
    ul. Obrońców Helu 1
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 769 520, , fax. 586 769 521
    REGON: 22180312700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukwejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, kompletnego, używanego pojazdu wyposażonego w fabrycznie nowe urządzenie hakowe do przewozu kontenerów o długości od 3200 do 5000 mm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w formie leasingu operacyjnego, kompletnego, używanego pojazdu wyposażonego w fabrycznie nowe urządzenie hakowe do przewozu kontenerów o długości od 3200 do 5000 mm. L.p. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE 1. PODWOZIE 1) napęd: 4x2 2) dopuszczalna masa całkowita techniczna: 18.000 kg 3) moc silnika minimum: 340 KM 4) rok produkcji minimum: 2015 5) klasa emisji spalin minimum: Euro 6 6) przebieg max: 250.000 km 7) zawieszenie przednie: resor paraboliczny 8) zawieszenie tylne: pneumatyczne 9) kabina kierowcy: mała, dzienna z tylną szybą 10) ilość miejsc w kabinie: 3 11) skrzynia biegów: automatyczna 12) układ kierowniczy: wspomagany hydraulicznie 13) rozstaw osi: 3700 mm 14) opony: R22,5 15) 3 miesięczna gwarancja rozruchowa 16) Pozostałe: a) blokada mechanizmu różnicowego b) belka zaczepowa z zaczepem fi 40 oraz z wyjściami pneumatycznymi i elektrycznymi c) elektroniczny ogranicznik prędkości d) klimatyzacja e) czołownica do zamocowania pługa z przeznaczeniem do zimowego utrzymywania dróg, wykonana wg normy DIN f) możliwość podłączenia dodatkowej przystawki odbioru mocy – do zasilenia piaskarki g) pojazd zarejestrowany na terenie RP h) belka sygnalizacyjna 2. URZĄDZENIE HAKOWE 1) rok produkcji: 2020 2) nominalna moc załadunkowa: 12.000 kg 3) teleskopowane hydraulicznie ramię główne 4) wysokość haka: H= 1200mm 5) środek rolki - koniec haka K= 85mm 6) długość urządzenia od środka haka do środka rolki: min 3800 max 4200mm 7) oko zaczepowe wykonane z materiału o niskiej ścieralności 8) bezwładnościowe zabezpieczenie oka zaczepowego urządzenia hakowego 9) hydrauliczna blokada kontenera wg DIN 30722 10) pneumatyczny system sterowania funkcjami roboczymi 11) sterowanie z zewnątrz (po lewej stronie) i z kabiny kierowcy 12) osłona bloku zaworowego wykonana z blachy stalowej 13) zbiornik oleju wyposażony w filtr powrotny 14) pompa hydrauliczna renomowanego producenta 15) tylne rolki urządzenia łożyskowane na łożysku ciężkiego zastosowania 16) osłony na lampy tylne pojazdu 17) boczne osłony przeciwnajazdowe 18) nadkola z uchwytami mocującymi i chlapaczami 19) dokumentacja do rejestracji wraz z odbiorem w UDT 20) dokumentacja potwierdzająca zgodność z normami CE 21) instrukcja obsługi w jez. polskim 22) gwarancja: 12 miesięcy 3. Finansowanie przedmiotu zakupu nastąpi w drodze leasingu operacyjnego. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w ofercie warunków leasingu z uwzględnieniem następujących wymagań Zamawiającego: 1) forma leasingu – leasing operacyjny; 2) waluta – PLN; 3) opłata wstępna – w wysokości 5 % ceny leasingu, płatna po podpisaniu umowy; 4) pozostałe raty leasingu, 60 równych miesięcznych ratach płatnych w terminach zgodnych z warunkami umowy leasingowej; 5) wartość wykupu w wysokości 2% ceny przedmiotu leasingu (cena wykupu); 6) Zamawiający zobowiązuje się do wykupu przedmiotu leasingu a Wykonawca do jego sprzedaż po okresie trwania umowy; 7) raty leasingowe liczone wg oprocentowania stałego; 8) ubezpieczenie pojazdu przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia — składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt. 1. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. pkt 2 stosuje się. 4. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert, Oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, zwane dalej Oświadczeniem stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca w Oświadczeniu oświadcza o braku istnienia wobec każdego z tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim, powołuje się na ich zasoby. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (spółki cywilne, konsorcja), Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 5. W celu potwierdzenia, iż oferowana dostawa spełnia wymagania Zamawiającego, szczegółowo wskazane w Rozdziale III ust. 3 SIWZ, Wykonawca winien załączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1b do SIWZ – Formularz oceny technicznej. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ), które określa w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 7. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). 8. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 9. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy, jak również podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w Rozdz. VIII ust. 2 SIWZ. 10.Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 11. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.zukwejherowo.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 12. Wykonawcy, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, podlegają wykluczeniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w niniejszym post postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy oraz pkt 16-20 ustawy oraz na podstawie określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przesłankach z art. 24 ust.5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Art. 24 ust 8 ustawy nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 14.Dla potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą aktualne oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 15.Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. 17. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów". 18. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 19. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 20. Oferta zostanie sporządzona w języku polskim, zgodnie z treścią Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 21. Do Formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy należy załączyć sporządzone w języku polskimi, w oryginale, następujące załączniki: 1) formularz cenowy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ), 2) formularz oceny technicznej, wypełniony i podpisany (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ), 3) oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 4) wzór umowy leasingu określający warunki leasingu z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego wraz z regulaminem obowiązującym u leasingodawcy (ogólne warunki leasingu), 5) w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, dowody, o których mowa w Rozdz. III ust. 5 pkt 6 SIWZ, 6) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 8) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.). 22. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym mowa w § 10 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach