Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego (rok produkcji 2009 lub 2010)samochodu dostawczego o ładowności do 3,5 Mg na potrzeby pogotowia wodno - kanalizacyjnego.

Gminny Zakład Komunalny Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-140 Włoszakowice, ul. Karola Kurpińskiego 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 52 52 980 , fax. 065 52 52 983
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny Sp z o.o.
    ul. Karola Kurpińskiego 29 29
    64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    tel. 065 52 52 980, fax. 065 52 52 983
    REGON: 41154046800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego (rok produkcji 2009 lub 2010)samochodu dostawczego o ładowności do 3,5 Mg na potrzeby pogotowia wodno - kanalizacyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego (rok produkcji 2009 lub 2010) samochodu dostawczego o ładowności do 3,5 Mg na potrzeby pogotowia wodno - kanalizacyjnego. CPV: 34100000-8 - pojazdy silnikowe, 34114100-0 - pojazdy pogotowia. 1. Warunki leasingu: 1.1 Rodzaj leasingu - operacyjny, 1.2 Wpłata Zamawiającego - 0%, 1.3 Liczba rat leasingowych - 59 lub 60, 1.4 Gwarantowane prawo pierwokupu, 1.5 Gwarantowana wartość wykupu - 1%, 1.6 Leasing w walucie PLN, 1.7 Stopa procentowa WIBOR 1M, 1.8 Raty miesięczne płatne do 28 dnia każdego miesiąca, 1.9 Pierwsza rata płatna do 28 kwietnia 2010 roku, 1.10 Możliwość wcześniejszej spłaty leasingu. 2. Charakterystyka techniczna samochodu dostawczego: Fabrycznie nowy (rok produkcji 2009 lub 2010) samochód dostawczy typu (furgon ), spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym o ładowności do 3,5 Mg na potrzeby pogotowia wodno - kanalizacyjnego. 2.1. Dane techniczne samochodu: -silnik diesel z turbodoładowaniem, -moc znamionowa - od 120 do 160 kM, -pojemność skokowa silnika - od 2200 do 3000 cm3, -norma emisji spalin - Euro 4, -napęd - na przednią oś, -układ kierowniczy - wspomagany, -skrzynia biegów - mechaniczna, -kolor samochodu - biały lub niebieski, -pojemność zbiornika paliwa - od 70 do 100 dm3, -liczba miejsc w przedziale pasażerskim - 3 (wraz z kierowcą), -wysokość przestrzeni ładunkowej - od 1800 do 2000 mm, -szerokość przestrzeni ładunkowej - od 1700 do 2000 mm, -długość przestrzeni ładunkowej - od 3600 do 4000 mm. 2.2. Wyposażenie samochodu: -elektrycznie sterowane szyby boczne w przedziale pasażerskim, -centralny zamek sterowany pilotem, -poduszka powietrzna kierowcy, -elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, -koło zapasowe pełnowymiarowe, -system ABS, -radio w przedziale pasażerskim, -ściana grodziowa stała, -drzwi tylne dwuskrzydłowe (pełne lub przeszklone), -prawe drzwi boczne w przedziale ładunkowym rozsuwane, nieprzeszklone o wymiarach od 1200 do 1400 mm, -przestrzeń ładunkowa nieprzeszklona (dopuszcza się przeszklenie drzwi tylnych), -hak holowniczy, -drabinka aluminiowa drzwi tylnych, -aluminiowy stelaż na dachu przestrzeni ładunkowej służący do transportu rur wodociągowych i kanalizacyjnych, -lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym z napisem pogotowie wodno - kanalizacyjne (tzw. kogut) na dachu przestrzeni pasażerskiej, -głośnik na dachu przestrzeni pasażerskiej z mikrofonem wewnątrz kabiny kierowcy, -ogrzewanie postojowe przestrzeni ładunkowej (typu Vebasto lub inne), -oświetlenie przestrzeni ładunkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówieniu publicznym: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy, 2.2 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, 2.3 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.4 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: 3.1 Niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3 Zawierającą błędy w obliczeniu ceny, 3.4 Który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, 3.5 Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.6 Nieważną na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powinna zawierać: 1. Wypełniony szczegółowo Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, oraz wskazujące osobę/y/ upoważnioną/e/ do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 4. Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ 5. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji wraz z załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń, jak również, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 4 do SIWZ 7. Wypełniony i podpisany formularz danych technicznych i wyposażenia - załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnionej do reprezentacji). Wykonawcy wspólnie mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie wspólnie zamówienia musi spełnić wymogi formalne. Do Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy stosuje się art. 141 ustawy. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawców występujących wspólnie, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszakowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach