Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Drygasa 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 210-57-00 , fax. 067 212-22-38
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
ul. Drygasa 28 28
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 210-57-00, fax. 067 212-22-38
REGON: 00000177560020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do frankownic dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile przy ul. Drygasa 28 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do frankownic (etykiety samoprzylepne, cartridge barwiące i tusz do frankownicy FRANCOTYP POSTALIA EFS 3000, wałki barwiące do Frankowscy ASCOM HALLER F104/S120, tusz i wkładki tuszowe do frankownicy NEOPOST 7500) dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile przy ul. Drygasa 28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem rodzajów oraz ilości poszczególnych materiałów zawarty został w SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 125.000 Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301928009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Ocena spełnienia w.w. warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt IV ppkt. 1 lit. b, c, e, f, g SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1; b) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2, c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3, d) wypełniony formularz cenowy, wg załącznika nr 4; e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZ/00027/2015 Sukcesywna dostawa etykiet samoprzylepnych komputerowych i odlepnych
Dodano: 2015-09-18 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest sprzedaż obejmująca dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów praktyk w ramach projektu Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe - materiały eksploatacyjne do laboratorium dla zawodu technik logistyk i technik handlowiec oraz dla zawodu technik organizacji reklamy w zakresie grafika i fotografia.
Dodano: 2014-08-14 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2014-03-27 - Dostawa etykiet samoprzylepnych do drukarki DP STAR 8340S, artykułów gospodarstwa domowego, fartuchów foliowych, druków, pokrowców na materace do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 1/14
Dodano: 2014-01-10 - Dostawa etykiet samoprzylepnych, termicznych (światłoczułych) na rolce do drukarek termicznych
Dodano: 2010-05-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do frankownic dla potrzeb Oddziału ZUS w Pile przy ul. Drygasa 28
Dodano: 2009-12-23 - Dostawa etykiet do sterylizacji
Dodano: 2009-08-14