Eco Team Service Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 34325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 630 530 , fax. 33 863 05 30
- Data zamieszczenia: 2018-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Eco Team Service Sp. z o.o.
ul. Piłsudskiego 75
34325 Łodygowice, woj. śląskie
tel. 338 630 530, fax. 33 863 05 30
REGON: 24314043100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.eco-ts.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa - w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika - na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Eco Team Service Sp. z o.o. w Łodygowicach przy ul. Piłsudskiego 75 według specyfikacji, jak w załączniku nr 7 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych produktów lub usług pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te, które one zastępują. Jeżeli ww. dokumentacja wskazywałaby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 2. Wymagania dotyczące leasingu a) rodzaj leasingu: operacyjny w ujęciu podatkowym, odpisów amortyzacyjnych dokonuje Wykonawca (Finansujący w umowie leasingu), b) usługa leasingu rozliczana jest w złotych polskich (PLN), c) wszelkie opłaty wstępne ponoszone przez Zamawiającego wyniosą 88 000 zł netto + 23% podatek VAT, d) 47 stałych rat leasingowych, e) opłaty leasingowe stałe i niezmienne w całym okresie trwania leasingu, f) okres leasingu – 47 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru ciągnika, g) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność przedmiotu leasingu na wniosek Zamawiającego w terminie 7 dni od upływu okresu leasingu za wskazaną wartość wykupu, która wynosi 1% wartości netto przedmiotu umowy. h) koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC, NW w okresie trwania umowy leasingu ponosi Zamawiający po uprzednim zapoznaniu się z warunkami ubezpieczenia zaproponowanymi przez Wykonawcę. Koszty ubezpieczenia o których mowa powyżej nie stanowią składnika rat leasingowych oraz ceny zamówienia brutto, tym samym nie stanowią przedmiotu oceny wyboru najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, i) opłaty rejestracyjne ponosi Wykonawca (ujęte w koszcie leasingu), j) pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Wykonawcy (Finansującego w umowie leasingu) o ile taki istnieje oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego Art. 709 traktujące o leasingu. Zamawiający akceptuje stosowany wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu stosowany przez Wykonawcę (Finansującego w umowie leasingu) stosowany w obrocie gospodarczym jeśli ich treść nie będzie w sprzeczności z warunkami specyfikacji SIWZ. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na przedmiot dostawy wynosi 36- miesięcy lub 4000 mth na cały ciągnik producenta. 5. Procedura odwrócona. Zgodnie z art. 24aa ustawy Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt. V.1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonym do oferty oświadczeniu, o którym mowa w pkt. V.1 SIWZ. Inne dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.eco-ts.bip.org.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa się odrębnie w odniesieniu do każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 2.1. Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ), zawierający m.in.: a) oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą, b) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, c) terminie wykonania przedmiotu zamówienia, d) zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), e) zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej warunków, f) charakterystykę oferowanego pojazdu. 2.2. Zobowiązanie (lub inne dokumenty) potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcza korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 2.4. Upoważnienie lub pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. Inne informacje: 1. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 5, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Pełnomocnictwa i upoważnienia o których mowa w pkt. VII.2.3 i 2.4 SIWZ powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 6. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 7. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI i VII SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w pkt. VI i VII SIWZ , które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 10. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 11. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z „Archiwum kursów średnich – tabela A”. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy od 135 do 150 KM wraz z przyczepą skorupową na potrzeby oczyszczalni w Koszęcinie
Dodano: 2024-02-27 - ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach
Dodano: 2023-11-24 - „Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy minimalnej od 95 KM na potrzeby Gminy Koszęcin”
Dodano: 2023-09-14 - „Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze”
Dodano: 2021-01-22 - Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa nowego ciągnika rolniczego dla Gminy Goleszów
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa sprzętu na potrzeby MZDIM Bytom w 2020 r. (Zaplecze Techniczne)
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa sprzętu do odśnieżania boiska i utrzymania terenów zielonych wokół COS-OPO w Szczyrku
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa sprzętu do odśnieżania boiska i utrzymania terenów zielonych wokół COS-OPO w Szczyrku
Dodano: 2020-11-05