Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch używanych pojazdów specjalistycznych do wywozu odpadów komunalnych

Spółka Gmin Dolnej Odry Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, Klasztorna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 885130170, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Gmin Dolnej Odry Spółka z o.o.
    Klasztorna 1
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 885130170, , fax. -
    REGON: 36218974100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgdo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch używanych pojazdów specjalistycznych do wywozu odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania techniczne pojazdów określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeszkolenie 4 pracowników obsługujących pojazdy, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów, urządzeń lub systemów wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów, urządzeń lub systemów, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, urządzenia lub systemy w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważne lub lepsze od założonych. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub systemy mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub systemy przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie wykonawcy. Warunki dotyczące leasingu: 1) Waluta leasingu: PLN. 2) Czas trwania leasingu/liczba rat miesięcznych: 48 miesięcy/ 47 rat leasingowych. 3) Oplata wstępna: 10% wartości śmieciarki netto, płatna jednorazowo, w ciągu do 7 dni od daty podpisania umowy leasingu. 4) Raty leasingu/zmiany ceny brutto: raty zostaną przedstawione przez wykonawcę w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu, raty nie podlegają waloryzacji oraz zmianie w zakresie ceny netto raty. Liczba równych rat leasingowych – 47. Cena brutto może ulec zmianie związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny netto, przy czym cena netto jest stała. Zmiana ceny brutto dotyczy rat nieuiszczonych. 5) Prawo wykupu: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji nabycia przedmiotu leasingu za cenę ustaloną jako 1% wartości początkowej pojazdu netto, pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. 6) Odpis amortyzacji w okresie trwania umowy leasingu dokonuje Wykonawca. 7) Koszty opłat ubezpieczenia samochodu w czasie trwania umowy leasingowej będzie ponosił Zamawiający w zakresie OC, AC, NNW. Zamawiający pokryje koszty administrowania polisami ubezpieczeniowymi rokrocznie. 8) Koszty opłaty rejestracyjnej ponosi Zamawiający na podstawie wystawionej przez wykonawcę refaktury. 9) Podatek od środków transportu ponosi Zamawiający. 10) Zamawiający akceptuje tabelę opłat i prowizji obowiązujące u finansującego. Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego sprzętu harmonogram spłat. Zamawiający załącza: 1) bilans oraz rachunek zysków i strat wg stanu na koniec I kwartału 2020 r. (załącznik nr 5 do SIWZ), 2) bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2018 r. (załącznik nr 9 do SIWZ), 3) bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2019 r. (załącznik nr 10 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) według formuły „spełnia-nie spełnia”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2) Wypełnione szczegółowe formularze ofertowe dla każdego zadania, na udzielenie którego zamówienia wykonawca się ubiega ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVII, b) przebiegu, c) oferowanego terminu zapewnienia gwarancji (nie mniej niż 3miesiące i nie więcej niż 6 miesięcy). Uwaga! Jeżeli wykonawca nie poda w formularzu oferty szczegółowej (załącznik nr 6 do SIWZ), której części zamówienia formularz dotyczy zamawiający przyjmie, że dotyczy on części nr 1. Jeżeli wykonawca złoży dwa formularze oferty szczegółowej (załącznik nr 6 do SIWZ), w których nie poda jakich części zamówienia dotyczą – zamawiający odrzuci ofertę w całości. 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII pkt 1. 1)-4) niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy; 5) Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę wygenerowanego przez niego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) o treści odpowiadającej oświadczeniom, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W takim przypadku JEDZ należy zaszyfrować jednym z ogólnie dostępnych, bezpłatnych programów szyfrujących, przesłać go na adres poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I SIWZ, a w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać nazwę programu szyfrującego i hasło do rozszyfrowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach