Spółka Gmin Dolnej Odry Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 74-500 Chojna, Klasztorna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 885130170, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Gmin Dolnej Odry Spółka z o.o.
Klasztorna 1
74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
tel. 885130170, , fax. -
REGON: 36218974100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgdo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch używanych pojazdów specjalistycznych do wywozu odpadów komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagania techniczne pojazdów określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeszkolenie 4 pracowników obsługujących pojazdy, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów, urządzeń lub systemów wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów, urządzeń lub systemów, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, urządzenia lub systemy w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważne lub lepsze od założonych. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub systemy mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub systemy przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie wykonawcy. Warunki dotyczące leasingu: 1) Waluta leasingu: PLN. 2) Czas trwania leasingu/liczba rat miesięcznych: 48 miesięcy/ 47 rat leasingowych. 3) Oplata wstępna: 10% wartości śmieciarki netto, płatna jednorazowo, w ciągu do 7 dni od daty podpisania umowy leasingu. 4) Raty leasingu/zmiany ceny brutto: raty zostaną przedstawione przez wykonawcę w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu, raty nie podlegają waloryzacji oraz zmianie w zakresie ceny netto raty. Liczba równych rat leasingowych – 47. Cena brutto może ulec zmianie związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny netto, przy czym cena netto jest stała. Zmiana ceny brutto dotyczy rat nieuiszczonych. 5) Prawo wykupu: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji nabycia przedmiotu leasingu za cenę ustaloną jako 1% wartości początkowej pojazdu netto, pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. 6) Odpis amortyzacji w okresie trwania umowy leasingu dokonuje Wykonawca. 7) Koszty opłat ubezpieczenia samochodu w czasie trwania umowy leasingowej będzie ponosił Zamawiający w zakresie OC, AC, NNW. 8) Koszty opłaty rejestracyjnej ponosi Zamawiający na podstawie wystawionej przez wykonawcę refaktury. 9) Podatek od środków transportu ponosi Zamawiający. 10) Zamawiający akceptuje tabelę opłat i prowizji obowiązujące u finansującego. Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego sprzętu harmonogram spłat. Zamawiający załącza bilans oraz rachunek zysków i strat wg stanu na koniec I kwartału 2020 r. (załącznik nr 5 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) według formuły „spełnia-nie spełnia”.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2) Wypełnione szczegółowe formularze ofertowe dla każdego zadania, na udzielenie którego zamówienia wykonawca się ubiega ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVII, b) przebiegu, c) oferowanego terminu zapewnienia gwarancji (nie mniej niż 3miesiące i nie więcej niż 6 miesięcy). Uwaga! Jeżeli wykonawca nie poda w formularzu oferty szczegółowej (załącznik nr 6 do SIWZ), której części zamówienia formularz dotyczy zamawiający przyjmie, że dotyczy on części nr 1. Jeżeli wykonawca złoży dwa formularze oferty szczegółowej (załącznik nr 6 do SIWZ), w których nie poda jakich części zamówienia dotyczą – zamawiający odrzuci ofertę w całości. 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII pkt 1. 1)-4) niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy; 5) Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę wygenerowanego przez niego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) o treści odpowiadającej oświadczeniom, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W takim przypadku JEDZ należy zaszyfrować jednym z ogólnie dostępnych, bezpłatnych programów szyfrujących, przesłać go na adres poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I SIWZ, a w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać nazwę programu szyfrującego i hasło do rozszyfrowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną