Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego Aeratora (przerzucarki) pryzm materiałów organicznych typ PK-WOM-1630.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Okrzei 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5771274 , fax. 091 5772128
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6 6
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5771274, fax. 091 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego Aeratora (przerzucarki) pryzm materiałów organicznych typ PK-WOM-1630.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego Aeratora (przerzucarki) pryzm materiałów organicznych - typ PK-WOM-1630 parametry techniczne: - szerokość formowania pryzmy: - 3 000 mm; - wysokość formowania pryzmy: - do 1 500 mm; - napęd: - WOM 540 ogr-min.; - prędkość robocza: - od 200 do 1000 m-h; - prędkość transportowa: - 20 km-h; - masa całkowita: - od 1 150 kg do 1 250 kg; - wyposażenie maszyny w hydrauliczny układ regulacji wysokości, zasilany z hydrauliki ciągnika. 1.1. Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: a) czynsz inicjalny (opłata wstępna): 10 procent wartości transakcji netto + VAT płatny w ciągu 14 dni od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy, b) 36 - miesięcznych rat leasingowych płatnych każdorazowo do 25-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy c) wartość resztowa (wykup): 1 procent wartości przedmiotu zamówienia - netto + VAT płatny w ciągu 30 dni od daty ostatniej 36-raty leasingowej; d) rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia OC. e) oferta bez dodatkowych produktów finansowych Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu przedmiotu zamówienia wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 1.2. Wszyscy Wykonawcy do złożonej oferty powinni dołączyć parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Warunki i wymagania dotyczące zamówienia. 2.1 Dostarczone przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy. 2.2 Wykonawca dostawy udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 m-cy 2.3 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym do 5 dni roboczych od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii ponosi Wykonawca przedmiotu zamówienia. 2.4 Okresowe przeglądy gwarancyjne odbywać się będą na koszt Wykonawcy, przez cały okres gwarancji tj. min 24 - m-ce. Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi. 2.5 Wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 2.6 Przeszkolenie obsługi przedmiotu zamówienia. 2.7 Zapewnienie w dniu dostawy kompletnej dokumentacji przedmiotu zamówienia. 2.8. Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwani skutków awarii. 2.9 Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez zamawiającego w swz. 2. Potwierdzeniem spełnienia warunku, o których mowa w ust. 1 będzie załączenie do oferty dokumentu wymaganego w § 6 swz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać także aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach