Przetargi.pl
„Dostawa w formie leasingu 2 sztuk fabrycznie nowych lekkich samochodów półciężarowych”

SEWiK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kasprowicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2024450, 2024460 , fax. 018 2024454, 2024458
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SEWiK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.
    ul. Kasprowicza
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2024450, 2024460, fax. 018 2024454, 2024458
    REGON: 49000379200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sewik.com.pl/zamowienia-publiczne.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa w formie leasingu 2 sztuk fabrycznie nowych lekkich samochodów półciężarowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: a) 34.13.61.00 - 0 - lekkie samochody półciężarowe, b) 66.11.40.00 - 2 - usługi leasingu finansowego. 1.1.1.Kody zbieżne CPC: a) 81120 - usługi finansowe a) usługi ubezpieczeniowe b) usługi bankowe i inwestycyjne. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów dostawczych z podwójną kabiną, oplandekowanych skrzynią ładunkową z homologacją ciężarową o następujących parametrach technicznych: a) samochód fabrycznie nowy – rok produkcji: 2019. b) dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg. c) kolor kabiny – biały. d) tapicerka foteli odporna na zabrudzenia w kolorze czarnym lub szarym. e) silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 130 KM przystosowany do krótkich przebiegów w cyklu miejskim. f) pojemność silnika nie mniejsza niż 1 900 cm3 i nie większa niż 3 000 cm3. g) paliwo – olej napędowy. h) standard emisji spalin – min. EURO 6. i) skrzynia biegów – manualna. j) podwójna kabina – min. 6 miejscowa. k) zbiornik paliwa – min. 75 litrów. l) zużycie paliwa – cykl mieszany wg wskazań producenta max. 10 l / 100 km. m) rodzaj nadbudowy – skrzynia ładunkowa oplandekowana do wysokości kabiny, burty aluminiowe. n) powierzchnia ładunkowa: długość min. 2 400 mm, szerokość min. 1 800 mm. o) podłoga z blachy stalowej. p) tylne koła pojedyncze. q) ABS, wspomaganie układu kierowniczego. r) układ hamulcowy wspomagany, hamulce tarczowe z przodu i z tyłu. s) światła halogenowe. t) lampy przeciwmgłowe. u) klimatyzacja manualna. v) komputer pokładowy wg. standardu samochodu. w) dywaniki gumowe. x) elektryczne otwieranie przednich szyb. y) regulacja kolumny kierowniczej. z) centralny zamek z pilotem. aa) radio fabryczne, min. 2 głośniki. bb) poduszka powietrzna kierowcy i pasażerów z przodu. cc) immobiliser. dd) koło zapasowe pełnowymiarowe. ee) komplet kół zimowych. ff) lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane. gg) belka świetlna dachowa niskoprofilowa ze światłami ostrzegawczymi pomarańczowymi, sygnalizacją dźwiękową z głośnikiem (megafonem) oraz uchwytami. hh) hak holowniczy (kulowy, zdejmowalny). ii) sygnał dźwiękowy cofania. jj) rodzaj napędu – na przednią oś. kk) bagażnik dachowy na całej powierzchni kabiny oraz przedziału ładunkowego. ll) apteczka, mm) gaśnica, nn) trójkąt ostrzegawczy, oo) fabryczny zestaw narzędzi, pp) podnośnik. qq) montaż systemu GPS, zgodnego z oprogramowaniem Zamawiającego firmy Elte GPS - system SMOK na koszt Wykonawcy. rr) bezpłatny serwis – Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny każdego samochodu w okresie udzielonej gwarancji i jest zobowiązany do zapewnienia co najmniej jednego autoryzowanego punktu serwisowego położonego w odległości do 50 km od granic administracyjnych miasta Zakopane. ss) Koszt obowiązkowego przeglądu badań technicznych przez cały okres leasingu pokrywa Zamawiający. 1.3. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.3.1. Samochody wraz z wyposażeniem dodatkowym określonym w niniejszej SIWZ powinny spełniać wszystkie wymagania przepisów Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz posiadać wymagane przez aktualnie obowiązujące przepisy atesty, certyfikaty itp. 1.3.2. Dostarczone samochody muszą być objęte autoryzowanym serwisem gwarancyjnym producenta lub importera na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 1.3.3. Warunki gwarancji: 1.3.3.1. Długość okresu gwarancji udzielonego przez Wykonawcę: a) mechanicznej na silnik i podzespoły (bez limitu kilometrów) co najmniej na 3 lata, b) na powłokę lakierniczą na okres minimum 6 lat, c) na perforację nadwozia na okres minimum 10 lat. Uwaga! W przypadku, gdy którakolwiek z w/w gwarancji Wykonawcy (producenta lub importera) oferowanego samochodu udzielana jest standardowo na okres dłuższy niż minimalny wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować gwarancję na okres nie krótszy, niż oferowany przez producenta danej marki i modelu. 1.3.3.2. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny każdego samochodu w okresie udzielonej gwarancji i jest zobowiązany do zapewnienia co najmniej jednego autoryzowanego punktu serwisowego położonego w odległości do 50 km od granic administracyjnych miasta Zakopane, lub mobilnego autoryzowanego serwisu wykonującego naprawy gwarancyjne i przeglądy samochodu na terenie obiektów Zamawiającego. 1.3.3.3. Czas trwania naprawy usterek w okresie gwarancji - maksymalnie 10 dni roboczych od momentu podstawienia przez Zamawiającego samochodu do serwisu wskazanego przez Wykonawcę. Dopuszcza się wydłużenie terminu naprawy samochodu, jednak nie później niż do 20 dni w przypadku wystąpienia obiektywnych, niezależnych od punktu serwisowego przyczyn, po przedłożeniu uzasadnienia i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 1.3.3.4. Zamawiający zobowiązany jest do wysłania powiadomienia o zaistniałej usterce lub wadzie pisemnie lub na adres e-mail podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 1.3.3.5. Usuwanie wszelkich wad i usterek w okresie trwania gwarancji odbywa się na koszt i we własnym zakresie Wykonawcy (Finansującego)/ podmiotu zapewniającego serwis gwarancyjny, z wyjątkiem tych które powstały z winy Korzystającego. 1.3.3.6. Wykonawca/ podmiot zapewniający serwis gwarancyjny w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady nie może odmówić usunięcia wad i usterek przedmiotu umowy bez względu na wysokość kosztów z tym związanych. 1.3.3.7. Okres gwarancji, o którym mowa w pkt. 5.4.3.1 niniejszej SIWZ przedłuża się każdorazowo o czas trwania naprawy przedmiotu leasingu, licząc od daty zgłoszenia usterki i/lub wady przez Zamawiającego do dnia odbioru po naprawie. 1.3.3.8. Usunięcie wad w okresie gwarancji i rękojmi za wady powinno być potwierdzone protokolarnie. 1.3.4. Dostarczone samochody muszą posiadać niezbędne homologacje i certyfikaty wymagane przez polskie przepisy do rejestracji. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć w/w dokumentację do każdego z dostarczonych samochodów. 1.3.5. Dostarczone samochody muszą być fabrycznie nowe, data produkcji 2019 rok. 1.4. W celu potwierdzenia, że oferowany Przedmiot Zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: Wyciąg ze świadectwa homologacji lub Świadectwo zgodności WE lub inny dokument równoważny pod względem zawartych w nim informacji, dla oferowanego pojazdu lub pojazdu przykładowego identycznego z oferowanym zawierający/potwierdzający dane/parametry samochodu wskazane w formularzu „Oferta”, dotyczące wielkości zużycia paliwa w cyklu łączonym oraz emisji dwutlenku węgla w cyklu łączonym. 1.5. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne i eksploatacyjne, zastosowanie, nie gorsze niż opisane w SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały lub urządzenia zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz oferowanych odpowiedników wraz z charakterystykami i dokumentami potwierdzającymi taką samą lub lepszą ich jakość np. specyfikacje jakościowe, świadectwa kontroli jakości, certyfikaty, itp., które potwierdzą w sposób niebudzący wątpliwości równoważność zaproponowanych materiałów lub urządzeń. 1.6. Sposób finansowania: 1.6.1. Wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 865). 1.6.2. W okresie leasingu Zamawiający (leasingobiorca) uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem, płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M z dnia 1 sierpnia 2019 roku. 1.6.3. Opłata wstępna 20 % wartości netto przedmiotu leasingu. 1.6.4. Opłata końcowa (opłata za wykup) 1 % wartości netto przedmiotu leasingu. 1.6.5. Opłata za wykup zostanie uiszczona po podpisaniu umowy kupna – sprzedaży przenoszącej własność przedmiotu zamówienia z Wykonawcy na Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia wystawienia stosownej faktury VAT. 1.6.6. Waluta umowy leasingu – PLN . 1.6.7. Po upływie okresu leasingu Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia samochodów. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o nabyciu przedmiotu zamówienia, własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem zapłaty opłaty końcowej (opłaty za wykup) oraz uregulowaniu wszelkich innych zobowiązań wynikających z zawartej umowy. Wartość wykupu dla samochodów jest określona we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 1.6.8. Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca. 1.6.9. Harmonogram spłat rat leasingowych opracowany przez Wykonawcę i przedłożony Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, będzie stanowić jej integralną części. 1.6.10. Harmonogram rat leasingowych zawierać będzie m.in. wszystkie kwoty wyrażone w PLN, szczegółowe terminy i zasady płatności. 1.6.11. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów, rata leasingowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu w tym m.in.: prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe, koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu, koszty serwisu przedmiotu leasingu, koszty rejestracji jak również opłaty wynikające z Ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza refakturowania żadnych dodatkowych kosztów realizacji przedmiotu umowy w szczególności kosztów wymienionych w poprzednim zdaniu. 1.7. Warunki realizacji dostawy przez Wykonawcę i odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia: 1.7.1. Termin realizacji dostawy samochodów: zgodnie z ofertą Wykonawcy. 1.7.2. Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego: SEWiK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 35 c, 34-500 Zakopane. 1.7.3. Samochody stanowiące przedmiot zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę do SEWiK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 35 c, 34-500 Zakopane, w godzinach od 8 do 14:30 po wcześniejszym uzgodnienie z Zamawiającym. 1.7.4. Transport (w tym ewentualny rozładunek) oraz ubezpieczenie przedmiotu zamówienia do miejsca odbioru, o którym mowa powyżej nastąpi staraniem i na koszt Wykonawcy. 1.7.5. Odbioru przedmiotu leasingu dokona komisja złożona z upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w dniu dostawy przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 1.7.6. Odbiór przedmiotu leasingu polega na przekazaniu przez Wykonawcę Zamawiającemu: a) samochodów stanowiących przedmiot leasingu, tablic rejestracyjnych, b) dowodu rejestracyjnego dla każdego samochodu, c) książki gwarancyjnej (lub innych dokumentów gwarancyjnych) dla każdego samochodu oraz dla urządzeń dodatkowych zainstalowanych na pojeździe, d) instrukcji obsługi dla każdego samochodu w języku polskim oraz instrukcji obsługi dla urządzeń dodatkowych zainstalowanych na pojeździe, e) w przypadku gdy Wykonawca nie zapewnia serwisu gwarancyjnego oświadczenie, że Wykonawca realizuje serwis gwarancyjny we własnym zakresie lub kserokopia umowy zawartej z autoryzowanym punktem obsługi na serwisowanie samochodów, obowiązującej co najmniej przez okres udzielonej gwarancji i uwzględniającej warunki niniejszej SIWZ oraz wzoru umowy, f) pisemne oświadczenie producenta samochodów, że zamontowany na koszt Wykonawcy w dostarczonych samochodach przez Wykonawcę samochodach, zestaw urządzeń do monitorowania pracy transportu (GPS) zgodny z systemem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego nie będzie powodować utraty gwarancji jakości, g) wypis z homologacji dla kompletnego samochodu lub inny dokument umożliwiający późniejszej przerejestrowanie samochodów przez Zamawiającego, 1.7.7. Odbiór przedmiotu leasingu odbywa się na podstawie protokołu odbioru. W powyższym protokole Zamawiający potwierdza, że dostarczone samochody: a) spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz zawartej umowie, b) został przekazany Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji, o której mowa w pkt. 5.7.6 powyżej. 1.7.8. Jeżeli w trakcie odbioru dostawy, Zamawiający stwierdzi niezgodność dostawy z umową, Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy pozostawiając ją do dyspozycji Wykonawcy. Odmowa przyjęcia dostawy zostanie odnotowana w protokole odbioru. 1.8. Szkolenia: 1.8.1. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt przeszkolić 4 pracowników Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (jednakże przed terminem odbioru końcowego pojazdów) w zakresie zasad eksploatowania dostarczonych samochodów oraz ekonomicznej jazdy. 1.8.2. Szkolenia muszą odbyć się u Zamawiającego. 1.8.3. Każde szkolenie zostanie potwierdzone dokumentem potwierdzającym przeprowadzenia szkolenia 1.9. Prawa i obowiązki Finansującego (Wykonawcy) i Korzystającego (Zamawiającego): 1.9.1. W ramach zawartej umowy Finansujący zobowiązany jest na własny koszt (z uwzględnieniem zapisu pkt. 5.6.11 SIWZ) i własnym staraniem do: a) rejestracji samochodów, b) opłacania podatku od środków transportowych samochodów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez okres trwania leasingu. c) ubezpieczenia komunikacyjnego przedmiotu leasingu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez okres trwania leasingu. 1.9.2. Wykonawca (Finansujący) nie może naliczać Zamawiającemu (Korzystającemu) opłat i prowizji innych niż określonych w niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy. 1.9.3. Korzystający jest zobowiązany do używania Przedmiotu Leasingu zgodnie z przepisami prawa. 1.9.4. Zamawiający (Korzystający) ponosi wobec osób trzecich odpowiedzialność za szkody, jakie powstały w związku z nienależytym używaniem przez Korzystającego Przedmiotu Leasingu, chyba że przepisy prawa nakładały taką odpowiedzialność na Wykonawcę (Finansującego) jako właściciela lub samoistnego posiadacza Przedmiotu Leasingu. 1.9.5. Finansujący wyraża zgodę na oznakowanie samochodów znakami wg potrzeb Korzystającego. 1.9.6. Finansujący wyraża zgodę na dokonywanie adaptacji w pojeździe wynikających z potrzeb Korzystającego z tym, że w okresie gwarancji Korzystający musi uzyskać pisemną zgodę Finansującego/Wykonawcy samochodów na wykonanie prac adaptacyjnych, jeżeli ich wykonanie może spowodować utratę gwarancji oraz z zastrzeżeniem, że wszystkie adaptacje, które wymagają zmian w dowodzie rejestracyjnym będą uzgadniane z właścicielem samochodów. 1.9.7. Zgoda Finansującego/Wykonawcy nie jest wymagana, jeżeli adaptacje będą wykonywane w autoryzowanym serwisie danej marki pojazdów. 1.9.8. Wszelkie dodatkowe wyposażenie Korzystający nabywa i instaluje na własny koszt i wyposażenie to pozostaje jego własnością. W przypadku zwrotu przedmiotu leasingu Finansującemu, Korzystający zobowiązuje się na własny koszt zdemontować dodatkowe wyposażenie nie powodując uszkodzenia przedmiotu leasingu. 1.9.9. Przekazanie przedmiotu leasingu osobom zatrudnionym w przedsiębiorstwie Korzystającego jest dopuszczalne i Wykonawca wyraża na to zgodę. W takim przypadku Zamawiający nadal ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot leasingu. 1.10. Zabezpieczenie umowy leasingu: 1.10.1. W przypadku wymaganego przez Wykonawcę zabezpieczenia w postaci weksla Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym (Korzystającym) porozumienia wekslowego, którego szczegółowa treść stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 1.10.2. Zamawiający może dokonać zmiany zabezpieczenia na inne zabezpieczenie, które będzie nie gorsze niż zabezpieczenie/a dotychczasowe. 1.10.3. Zabezpieczenia ustanowione przez Zamawiającego na potrzeby zawartej umowy mogą zostać wykorzystane przez Wykonawcę wyłącznie w jej zakresie. 1.10.4. W trakcie umowy Wykonawca nie może wymagać od Zamawiającego składania dodatkowych zabezpieczeń, poza złożonymi przy podpisywaniu umowy pod warunkiem terminowego regulowania zobowiązań przez Korzystającego wynikających z zawartej z Finansującym umowy leasingu. 1.10.5. Zabezpieczenia ustanowione przez Korzystającego wygasają z chwilą wykonania wszelkich zobowiązań Korzystającego z niniejszej umowy wobec Wykonawcy. 1.11. Ogólne Warunki Leasingu (OWL) obowiązujące u Wykonawcy oraz będące załącznikiem do umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Z zastrzeżeniem, że odmienne uregulowania przyjęte we wzorze umowy (stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ), wykluczają zastosowanie OWL. W przypadku wątpliwości rozstrzygające znaczenia mają zapisy umowy, w treści których są zawarte istotne postanowienia umowy określone przez Zamawiającego. OWL nie mogą zwierać mniej korzystnych zapisów od tych jakie przewidują istotne postanowienia umowne zawarte we wzorze umowy. 1.12. Zamawiający na wniosek wykonawców udostępni za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej dokumenty finansowe SEWiK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym Wykonawcy do przygotowania oferty. 1.13. Do SIWZ Zamawiający dołącza: a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego – załącznik nr I do SIWZ, b) F-01 za II kwartał 2019 r. – załącznik nr II do SIWZ. 1.14. Wykonawca winien zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. 1.15. Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ 1.16. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 1.17. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 1.18. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa, w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy PZP. 1.19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych sześć i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska SA. O/Zakopane nr 33 1600 1042 0002 0141 8065 6150. w tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w postępowaniu nr 10S/Samochody-skrzyniowe/2019” 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 12.3 SIWZ przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert – pkt. 17.1 SIWZ). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. f)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego po zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 7.1. Postanowienia pkt. 12.7 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 12.2 lit. b) i e). 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 Ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1 b Ustawy PZP, dotyczących: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W zakresie powyższego warunku Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową sporządzoną zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty. 2.Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: a)o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, b)o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, c)na potwierdzenie, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego dokumenty wymienione w pkt. 5.4 SIWZ, d)dowód wniesienia wadium. Uwaga! Wzory oświadczeń wymienionych w pkt. 9.2 a) i b) SIWZ stanowią załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (załącznik nr 6 do SIWZ) podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu (na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a)jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy c)wykonywaniu zamówienia, d)jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, e)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.sewik.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach