Przetargi.pl
Dostawa w formie leasing operacyjnego z opcją wykupu koparki gąsienicowej dla „DUNAJEC” Sp. z o. o.

DUNAJEC sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 441 62 28, (+48) 18 441 62 28 , fax. 18 441 62 28
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DUNAJEC sp. z o.o.
    Gródek nad Dunajcem 100
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 441 62 28, (+48) 18 441 62 28 , fax. 18 441 62 28
    REGON: 12044584100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dunajec-grodek.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasing operacyjnego z opcją wykupu koparki gąsienicowej dla „DUNAJEC” Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparki gąsienicowej („przedmiot leasingu”) dla „DUNAJEC” Sp. z o. o. o parametrach i wyposażeniu wymienionych poniżej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) nabycie koparki gąsienicowej spełniającego wymagania (parametry techniczne i jakościowe oraz wyposażenie wymienione poniżej – pkt 3); 2) oddanie koparki gąsienicowej Zamawiającemu do używania na czas określony tj. od dnia wydania do dnia przeniesienia własności; 3) zapewnianie możliwości przeniesienia na Zamawiającego prawa własności ww. koparki gąsienicowej po zakończeniu umowy leasingu. 3. MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE I JAKOŚCIOWE PRZEDMIOTU LEASINGU: a) Rok produkcji: min. 2013 b) Stan: używana, w pełni sprawna, bez wycieków olejów, płynów itp. oraz bez widocznych luzów c) Ilość przepracowanych mth: max. 5 000, potwierdzone wydrukiem z komputera serwisowego potwierdzający autentyczność przebiegu d) Silnik: diesel e) Objętość skokowa cylindra: min 5 litrów f) Moc silnika: min. 128 kW 165 KM g) Pojemność silnika: min. 4.0 l - max. 5.5 l h) Ciężar: min. 22 t – max. 24 t i) Długość transportowa: min. 9,40 m – max. 9,60 m j) Wysokość transportowa: min. 2,90 m – max. 3,50 m k) Szerokość transportowa: min. 2,90 m – max. 3,10 m l) Szerokość łańcuchów: 60 cm – 70 cm m) Maksymalna głębokość kopania: min 660 cm n) Maksymalny zasięg kopania: min. 970 cm – max. 990 cm o) Wyposażenie: łyżka skarpowa 220 cm, nowa łyżka do załadunku 135 cm p) Instalacja hydrauliczna do młota, szybkozłącze hydrauliczne q) Zawory bezpieczeństwa r) Oryginalny lakier s) Klimatyzacja, ogrzewanie, kamera t) Oświetlenie robocze u) Osłona (krata) kabiny operatora v) System zabezpieczenia przeciw kradzieży nie oparty na module GSM z opłaconym abonamentem na 1 rok w) Wykonawca udziela gwarancji rozruchowej na 100 mg lub 1mc. x) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji rozruchowej czas reakcji serwisu nie przekraczający 72 godziny. y) Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji sprzętu przed podpisaniem umowy w siedzibie Zamawiającego lub wskazanym autoryzowanym serwisie na koszt Sprzedającego. 4. PODSTAWOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE LEASINGOWANIA ZAMÓWIENIA: a) czas trwania umowy leasingu - okres leasingowania: 36 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu leasingu potwierdzonego przez Strony w pisemnym protokole odbioru przedmiotu leasingu, b) waluta leasingu – w złotych polskich (PLN), c) ilość rat leasingowych: 35 lub 36 rat leasingowych płatnych w terminach miesięcznych zgodnie z podanym harmonogramem spłaty rat leasingowych będącego integralną częścią umowy leasingowej. Cześć odsetkowa raty leasingowej oparta jest na zmiennym oprocentowaniu - wskaźniku WIBOR 1 M, tzn., że część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1 M lub podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1 M - w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty, d) opłata wstępna (opłata inicjalna): 40 % wartości netto przedmiotu leasingu, e) po upływie okresu leasingu możliwość wykupu przedmiotu leasingu przez Zamawiającego lub podmiot wskazany przez Zamawiającego f) opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) – 1 % wartości netto przedmiotu leasingu będącej podstawą do naliczania rat leasingowych powiększonej o należny podatek VAT. g) Opłata za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową. Z chwilą zapłaty opłaty za wykup przedmiotu leasingu (opłata końcowa) na Zamawiającego lub podmiot wskazany przez Zamawiającego przechodzi własność przedmiotu leasingu. W związku z nabyciem przedmiotu leasingu Zamawiający otrzyma od Wykonawcy fakturę VAT dokumentującą sprzedaż. h) Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie, przy czym nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – formularz świadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. Oświadczenie wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale. Powyższy dokument należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 3. Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach