Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Batorego 44
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 778 26 00, 22 778 26 25 , fax. 22 779 09 90, 22 779 09 99
- Data zamieszczenia: 2014-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
ul. Batorego 44 44
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 778 26 00, 22 778 26 25, fax. 22 779 09 90, 22 779 09 99
REGON: 14637864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-otwock.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych (7szt.) dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku (z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy- prawo opcji) oraz pełną obsługą serwisową dotyczącą przeglądów, napraw i konserwacji oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych w zamian za opłatę wyliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków oraz opłatę z tytułu dzierżawy urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Nr konta 27 8001 0005 2001 0007 9817 0002 przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem - Wadium w postępowaniu nr 31/2014 - Wysokość wadium wynosi: 2.600,00 zł 2.Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty.3.Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj a)w pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ). 4.Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. był nie ponumerowany i niezwiązany na stałe z ofertą; 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-otwock.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę 2 sztuk kolorowych fotokopiarek formatu A3 z kompletem tonerów
Dodano: 2016-07-27 - dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia
Dodano: 2016-04-12 - Dzierżawa 6 urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na system wydruku podążającego wraz z serwisem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-12-22 - Zakup i dostaw kopiarki
Dodano: 2015-12-07 - Zakup i dostawa urządzeń drukujących oraz licencji Bazy Danych
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa i instalacja 7 urządzeń wielofunkcyjnych z oprogramowaniem
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa kserokopiarek i sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądów Rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OG/25/15
Dodano: 2015-10-20 - Zakup 9 szt. fotokopiarek
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-06-29