Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43100 Tychy, ul. Lokalna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 198 427
- Data zamieszczenia: 2017-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
ul. Lokalna 11
43100 Tychy, woj. śląskie
tel. 322 198 427
REGON: 27385470400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Międzygminne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanych pojemników wraz z rostawieniem na terenie Gminy Chełm Śląski - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Używane pojemniki 80 litrów plastikowe na odpady komunalne w ilości 191 szt. Dane techniczne pojemników: Pojemność: 80 litrów. Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Kolor pojemników: czarny bądź szary lub antracyt. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. Pojemniki nie mogą być zniszczone. II. Używane pojemniki 120 litrów plastikowe na odpady komunalne w ilości - 1277 szt. wraz z rozstawieniem. Dane techniczne pojemników: Pojemność: 120 litrów. Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Kolor pojemników: czarny bądź szary lub antracyt. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. Pojemniki nie mogą być zniszczone. III. Używane pojemniki 140 litrów plastikowe na odpady komunalne w ilości - 184 szt. wraz z rozstawieniem. Dane techniczne pojemników: Pojemność: 140 litrów. Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Kolor pojemników: czarny bądź szary lub antracyt. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. Pojemniki nie mogą być zniszczone. IV. Używane pojemniki 240 litrów – plastikowe na odpady komunalne w ilości: 679 sztuk wraz z rozstawieniem. Pojemność: 240 litrów Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Pojemniki muszą mieć zamontowane koła, klapę. Kolor pojemników: czarny bądź szary lub antracyt. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. Pojemniki nie mogą być zniszczone. V. Używane pojemniki 660 litrów plastikowe na odpady komunalne w ilości - 1 szt. wraz z rozstawieniem. Pojemność: 660 litrów. Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Kolor pojemników: czarny bądź szary lub antracyt. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. Pojemniki nie mogą być zniszczone. VI. Używane pojemniki 770 litrów plastikowe na odpady komunalne w ilości - 8 szt. wraz z rozstawieniem. Dane techniczne pojemników: pojemniki MGB 1100 litrów – plastikowe na odpady komunalne w ilości: 51 szt. Dane techniczne pojemników: Głębokość 1070 mm ± 20 mm Szerokość: 1260 mm ± 100 mm Wysokość 1070 mm ± 30 mm Pojemność: 1100 litrów. Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać 4 koła oraz klapę oraz hamulce. Pojemniki mają mieć zamontowane koła. Kolor pojemników: czarny bądź szary. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przystosowane. VII. Miejsce realizacji: Zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca będzie zobowiązany do rozstawienia pojemników dla mieszkańców Gminy Chełm Śląski. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu zestawienia potwierdzającego: - rodzaj podstawionego pojemnika, - ilość podstawionych pojemników, - adres pod którym podstawiono pojemnik. Przed rozstawieniem pojemników na terenie Gminy Chełm Śląski jakość pojemników będzie zatwierdzona przez przedstawiciele Zamawiającego oraz Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia złej jakości pojemnika Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo nie odebrania pojemnika, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do zamiany na pojemnik o odpowiedniej jakości. V . Termin dostawy pojemników i rozstawienia pojemników: Nie wcześniej niż 20 grudnia 2017 r. i nie później niż 31 grudnia 2017 r. VI. Termin płatności: ½ kwoty wartości zamówienie brutto do 30 dni od podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo odbiorczego oraz dostawy fv do siedziby zamawiającego. ½ kwoty wartości zamówienie brutto do 31.01.2018 r. VII. Okres gwarancji: - Minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. b) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. c) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. d) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej
Dodano: 2024-02-01 - Zawarcie umowy ramowej na dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w Mieście Mysłowice w roku 2024
Dodano: 2024-01-15 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-12-07 - Zakup – dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg Cieszyna
Dodano: 2023-10-27 - „Dostawa soli drogowej do likwidacji śliskości zimowej na drogach i chodnikach na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.
Dodano: 2023-10-18 - Zawarcie umowy ramowej na dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w Mieście Mysłowice w sezonie 2023-2024
Dodano: 2023-09-20 - Zakup soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w ilości 750 Mg – sukcesywna dostawa soli drogowej.
Dodano: 2023-08-29 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-02-13 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w roku 2023.
Dodano: 2023-01-05 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ Z ANTYZBRYLACZEM DO ZIMOWEGO UTRZYMYWANIA NAWIERZCHNI DROGOWYCH W ROKU 2022
Dodano: 2022-12-22