Przetargi.pl
Dostawa używanych pojemników na odpady do Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Nowogródzka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 773 729 , fax. 684 774 858
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o.
    ul. Nowogródzka 2
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 684 773 729, fax. 684 774 858
    REGON: 97042722700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpoird.zagan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanych pojemników na odpady do Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojemników na odpady do Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o. o. w Żaganiu w następujących ilościach, pojemnościach i kolorach: 1)Pojemnik MGB 1100 l na kółkach – kolor żółty – 250 szt. 2)Pojemnik MGB 1100 l na kółkach – kolor niebieski – 150 szt. 3)Pojemnik MGB 1100 l na kółkach – kolor zielony – 100 szt. 4)Pojemnik MGB 1100 l na kółkach – kolor brązowy – 100 szt. 5)Pojemnik MGB 240 l na kółkach – kolor czarny/grafit – 50 szt. 6)Pojemnik MGB 240 l na kółkach – kolor żółty – 150 szt. 7)Pojemnik MGB 240 l na kółkach – kolor niebieski – 150 szt. 8)Pojemnik MGB 120-140 l na kółkach – kolor czarny/grafit – 50 szt. 9)Pojemnik MGB 120-140 l na kółkach – kolor zielony – 150 szt. 10)Pojemnik MGB 120-140 l na kółkach – kolor brązowy – 150 szt. 2.Wymagane przez Zamawiającego parametry pojemników: 1)Pojemniki wyprodukowane z tworzywa sztucznego HDPE, 2)Czterokołowy system jezdny dla pojemników MGB 1100 l, 3)Dwukołowy system jezdny dla pojemników MGB 120 -140 l oraz 240 l, 4)Odporne na starzenie się materiału, niskie i wysokie temperatury oraz niszczące działanie związków chemicznych, 5)Części metalowe odporne na korozję; cichobieżne, w pełni ogumione i stabilne opony, 6)Pojemniki powinny spełniać parametry pojemnika nowego (bez naklejek, pęknięć, uszkodzeń), 7)Przystosowany do wszystkich grzebieniowych systemów opróżniania, 8)Pojemniki posiadają Certyfikat zgodności z norma EN 840 lub równoważną, 9)Pojemniki przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki, 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości, grubości oraz pozostałych parametrów dostarczonych pojemników w wyspecjalizowanym laboratorium. W przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca. 3.Z uwagi na charakter prowadzonej działalności, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy: a)prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy; w przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, b)realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 50% ilości pojemników na odpady przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego w określonych kolorach i pojemnościach, c)Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości określone w pkt. 1, w okresie nieprzekraczającym terminu, na który została zawarta umowa, d)Cena jednostkowa pojemników zamawianych w ramach prawa opcji, będzie identyczna jak w zamówieniu podstawowym, e)Ewentualna realizacja dostaw w ramach prawa opcji następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia drogą elektroniczną. f)Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. 4.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie 21 dni od daty podpisania umowy w wielkości 10% każdego rodzaju pojemników w określonych kolorach i pojemnościach. Pozostałą część Wykonawca dostarczy w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy. 5.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Przyjaciół Żołnierza 62 (PSZOK ), 68-100 Żagań. 6.Wykonawca dostarczy pojemniki własnym transportem, na własny koszt, własne ryzyko oraz zapewni ich rozładunek. 7.Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach