Przetargi.pl
Dostawa używanej śmieciarki w formie leasingu

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej śmieciarki w formie leasingu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: Podwozie: • Pojazd nie starszy niż 2013 rok. • Przebieg pojazdu nie większy niż 100 000 km. • Silnik wysokoprężny o mocy, co najmniej 300 KM • Skrzynia biegów manualna lub automatyczna • Norma emisji spalin minimum EURO 5. • Dopuszczalna masa całkowita 26000 kg. • Liczba osi 3 • Rodzaj zawieszenia tylnego – pneumatyczne, podnoszona i skrętna tylna oś • Przystawka odbioru mocy • Hamulce tarczowe lub bębnowe na osi przedniej i tylnej • System ESP, ABS • Kabina trzymiejscowa wyposażona w fotele z zintegrowanymi zagłówkami oraz trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa • Kierownica po lewej stronie • Przednia szyba i lusterka ogrzewane elektrycznie • Klimatyzacja • Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem. • Pełnowymiarowe koło zapasowe. • Wspomaganie układu kierowniczego. • Światła ostrzegawcze na dachu kabiny i zabudowie pozostałe oświetlenie zgodnie z obowiązującymi przepisami. • Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu. • Kamera cofania z monitorem wewnątrz pojazdu • Tachograf cyfrowy. • Apteczka. • Gaśnica. • Trójkąt ostrzegawczy. • Dywaniki gumowe. Zabudowa: • Zabudowa śmieciarki z tylnym zasypem przystosowanym do obsługi pojemników od 120 do 1100 litrów. • Skrzynia ładunkowa o pojemności, co najmniej 20 m3. • Ładowność nie mniej niż 11000 kg • Konstrukcja stalowa zabudowy, co najmniej piaskowana lub śrutowana zabezpieczona farbą podkładową oraz polakierowana na kolor biały • Urządzenie załadowcze hydrauliczne tylne. • Udźwig urządzenia załadowczego minimum 400 kg. • Zagęszczanie odpadów przez zastosowanie łopaty zgniatająco – wypychającej. • Stopień zagęszczania odpadów, co najmniej 1:3 • Wyłącznik bezpieczeństwa umieszczony na zabudowie w miejscu nienarażającym na uszkodzenia mechaniczne podczas załadunku. • Sposób rozładunku skrzyni ładunkowej: hydrauliczny płytowy lub hydrauliczny podnoszony poprzez tylny wywrót. • Sterowanie urządzeniem załadowczym pojemników oraz płytą zgniatająco/rozładowującą za pomocą manipulatora umieszczonego z prawej lub lewej strony zabudowy. • Lampy robocze na tyle zabudowy Pozostałe: Wykonawca ponadto dostarczy Zamawiającemu: • a) dokumenty gwarancyjne • b) instrukcję obsługi, • c) świadectwo zgodności umożliwiające rejestrację pojazdu, • d) schematy i inne dokumenty, które posiada dotyczące przedmiotu zamówienia dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji i zabezpieczenia go przed roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, patentowych, znaku towarowego, licencji lub innych. II. TERMIN REALZIACJI: Kompletną śmieciarkę wraz z wszystkimi dokumentami należy dostarczyć do Master - Odpady i Energia Sp. z o.o w Tychach przy ul. Lokalnej 11 w terminie do 70 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy uzależniony od terminu zaoferowanego w ofercie. Dostarczony pojazd ma być w pełni sprawny, kompatybilny z zabudową. Kabina pojazdu musi być czysta, estetyczna, odnowiona. Pojazd z zewnątrz ma być wypiaskowany bez śladów korozji, pomalowany. Dostarczona „śmieciarka” ma spełniać funkcję do jakich jest przeznaczona. III. WYMAGANIA ODNOŚNIE SERWISU: Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną gwarancję. Gwarancja bez ograniczenia przebiegu kilometrów obejmująca zarówno podwozie oraz zabudowę. IV. Warunki leasingu: • - leasing w walucie: złoty polski (PLN) • - okres leasingu: 60 miesięcy od daty dostawy „śmieciarki” • - rodzaj rat leasingowych: 60 miesięcznych • - wartość pierwszej wpłaty: 5 % wartości samochodu brutto. • - wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej 1 % wartości samochodów brutto. • - w przypadku różnicy w wysokości pierwszej raty za samochód - pozostałe raty należy rozłożyć proporcjonalnie na 59 miesięcy. • - koszt wykupu (ostatnia rata) • - koszt rejestracji • - raty stałe Zamawiający akceptuje ogólne warunki leasingu pod warunkiem, iż nie będą one sprzeczne z postanowieniami niniejszej SIWZ oraz umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz w zakresie niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) opis techniczny dostarczanej „śmieciarki” zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach