Przetargi.pl
Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kowiesach na cele ochrony przeciwpożarowej

Gmina Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 08-311 Bielany, ul. Słoneczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7878013 w. 24 , fax. 025 7878013
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielany
    ul. Słoneczna 2 2
    08-311 Bielany, woj. mazowieckie
    tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013
    REGON: 00053367600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kowiesach na cele ochrony przeciwpożarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego dla OSP w Kowiesach na cele ochrony przeciwpożarowej 2) Przedmiot zamówienia Parametry techniczne: Rok produkcji nie starszy jak 1991. Przebieg max. 100.000 km Moc minimalna min. 210 KM. Zbiornik wody minimum 1500 l. Autopompa z normalnym i wysokim ciśnieniem min 2400 l/min . Kabina 6 osobowa. Wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze i świetlne. Maszt oświetleniowy Linia wysokiego natarcia z możliwością przedłużenia do min. 50 m. Zestaw do wycinania Zabudowa pożarnicza ze stali nierdzewnej. Agregat prądotwórczy min 2 KW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust 2 PZP Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium przez oferentów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) złożą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków; zgodnie z treścią zawartą w pkt. IX niniejszej SIWZ 2. Kryteria oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów składających się na ofertę określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od wykonawców na podstawie art.25, art.26 ust.1, art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605) następujących dokumentów : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oświadczenia potwierdzające dopuszczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -- załącznik nr 2. - W przypadku zarejestrowania pojazdu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzone za zgodność z oryginałem: dowód rejestracyjny, karta pojazdu (jeżeli była wydana) - W przypadku zarejestrowania pojazdu za granicą: dowód rejestracyjny, karta pojazdu (jeżeli była wydana), dokumenty celne - potwierdzone za zgodność z oryginałem i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; X. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania usługodawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: Urząd Gminy Bielany, ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany ; fax. 025/ 787 80 13; e-mail: ugbielany@poczta.onet.pl Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi na zapytania bez ujawniania ich źródła poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach