Przetargi.pl
Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla jednostki OSP w Helenowie Drugim

Gmina Kramsk ogłasza przetarg

  • Adres: 62-511 Kramsk, ul. Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2470004 w. 28 , fax. 632 470 311
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kramsk
    ul. Chopina 12
    62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2470004 w. 28, fax. 632 470 311
    REGON: 31101917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla jednostki OSP w Helenowie Drugim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Helenowie Drugim, usługa montażu sprzętu (wyposażenia) dostarczonego przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia i przeszkolenie do 10 przedstawicieli Zamawiającego. 1.2. Samochód spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2020 r.. poz. 110 z późn. zm.). 1.3. Wykonawca zobowiązuje się również ubezpieczyć samochód w zakresie odpowiedzialności cywilnej (OC) na czas nie krótszy niż 30 dni w terminie przejazdu na trasie siedziba Wykonawcy – siedziba Zamawiającego. 1.4. Wykonawca zobowiązuje się okleić pojazd cechami identyfikacyjnymi jednostki w sposób zgodny z wytycznymi KG PSP (nr operacyjne, nazwa jednostki, herb gminy - logotypy oraz informacje dotyczące cech identyfikacyjnych zostaną podane przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia). 1.5. Wykonawca zobowiązuje się do instruktażu i przeszkolenia z obsługi przedmiotu zamówienia do 10 przedstawicieli Zamawiającego. 1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6a do SIWZ (stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy). 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych do w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacjach. Nazwy własne producentów lub nazwy konkretnych marek lub produktów nie oznaczają obowiązku ich stosowania, a Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiałów lub produktów równoważnych. 1.8. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów muszą być na poziomie nie niższym niż opisane w Szczegółowym opisie zamówienia. 1.9. Wykonawca zobowiązuje się do udowodnienia, że oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Wskazane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, w wskazanie ich ma celu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 1.10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.11. Na przedmiot zamówienia powinna zostać udzielona gwarancja – min. 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie to muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach