Przetargi.pl
Dostawa używanego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Przytyk.

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 048 6180087
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    ul. Zachęta 57 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    tel. 048 6180095 w. 35, fax. 048 6180087
    REGON: 00054536600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Przytyk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Data produkcji samochodu nie wcześniej niż 1990 rok; bezwypadkowy, przebieg max. 50 000 km; zbiornik wody 1800 l, kabina dla 6 osób, silnik wysokoprężny (Diesel) o mocy min.220KM, napęd 4x4 z ABS, maszt oświetleniowy, samochód winien być wyposażony w sprawną technicznie autopompę oraz w sygnalizację dźwiękową i świetlną, nadwozie samochodu w kolorze czerwonym bez śladów korozji i ubytków lakieru. Samochód powinien posiadać nadwozie sprzętowe zabudowane na ramie podwozia, ze skrytkami zamykanymi drzwiami żaluzjowymi i posiadać co najmniej jedna linię szybkiego natarcia na zwijadle zakończonym prądownicą oraz aktualną opinię rzeczoznawcy o oferowanym pojeździe co do przydatności zgodnie z przeznaczeniem i stanu technicznego. Na dzień przekazania Zamawiającemu pojazdu winny być przekazane dokumenty niezbędne do jego rejestracji na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymagane zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.Nr 98 z 1997r.poz.602 z późn.zm. Dokumenty w języku obcym w tym instrukcja obsługi pojazdu lub urządzeń winny być przetłumaczone na język polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wg.SIWZ: pkt. 5.1. Warunki ogólne 5.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp; 5.2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat podobne zamówienia min.2 dostarczone jednostki o wartości 150 000PLN każda oraz udokumentują że w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali zamówienia wartości co najmniej przedłożonej oferty, podając nazwy, adresy zamawiających oraz rodzaje sprzętu zrealizowanych w ramach tych zamówień, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) udzieli co najmniej 12 miesięcznego okresu gwarancji na autopompę i zbiornik wody zainstalowane w oferowanym samochodzie. 5.3. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) 5.3.1. Wymagania określone w pkt 5.1.1.a) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej). Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp mają zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej. 5.3.2.Wymagania określone w pkt 5.1.1.b) i 5.2 winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. 5.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 5.4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1. i 5.2. nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły; spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wg.SIWZ. pkt 6.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 5.1. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.1.0 Wypełniony druk oferty(sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji). 6.1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji). 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 5.2. niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6.2.1. Wykaz dostaw min.2 o wartości 150 000 PLN każda z wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością tj. dostarczanego pojazdu pożarniczego z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie (min.2 szt referencji) (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). Informacje zawarte w wykazie winny stanowić potwierdzenie spełnienia warunku podanego w pkt 5.2.1.b) niniejszej specyfikacji. 6.2.2. Oświadczenie dotyczące parametrów pojazdu (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). 6.2.3 Aktualną opinię techniczną rzeczoznawcy o oferowanym pojeździe co do przydatności zgodnie z przeznaczeniem i stanu technicznego. 6.2.4 Trzy zdjęcia: bok, perspektywa z tyłu i z przodu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin samochodu. 6.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), wówczas dokumenty wymienione w pkt 6.1.2., 6.1.3. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej). Dokumenty wymienione w pkt 6.1.0, 6.1.1., winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik (lider).Dokumenty wymienione w pkt 6.2.1, 6.2.2, 6.2.3, 6.2.4winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymagane warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz.605). 6.5. Dokumenty, o których mowa w punktach 6 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo byłoby konieczne unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytyk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach