Przetargi.pl
Dostawa używanego samochodu pożarniczego typu GBA

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego samochodu pożarniczego typu GBA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie dostawa używanego samochodu pożarniczego typu GBA szt. 1 spełniającego następujące warunki: 1) rok produkcji 1980 i młodszy, 2) pojazd musi być zarejestrowany w Polsce, 3) pojazd musi odpowiadać przepisom dopuszczającym go do ruchu drogowego w Polsce, 4) kolor czerwony, 5) silnik wysokoprężny DIESEL o mocy min. 160 KM, 6) kabina jednomodułowa na 8 osób, 7) przebieg nie większy niż 19 tys. km, 8) karoseria bez widocznych śladów korozji i ubytków, 9) zbiornik na wodę o pojemności nie mniejszej niż 1 800 litrów, 10) dwie linie wężowe szybkiego natarcia wysokiego ciśnienia o długości nie mniej niż 60m każda, zakończona prądownicą, 11) autopompa niskiego i wysokiego ciśnienia o wydajności nie mniej niż 1600 l/min., przy ciśnieniu 8 atmosfer i wysokiego ciśnienia min. 40 atmosfer, 12) umiejscowienie autopompy z tyłu pojazdu, 13) skrzynia biegów manualna, 14) napęd 4x2, 15) wspomaganie kierownicy, 16) sygnalizacja alarmowa dźwiękowa i świetlna z wykorzystaniem zespolonego urządzenia rozgłoszeniowo - alarmowego, 17) sygnalizacja alarmowa świetlna pojazdu, 18) radiotelefon przewoźny, 19) gniazda do stałego doładowania akumulatorów umiejscowione z przodu pojazdu, 20) w przedziale autopompy przełącznik gazu, pozwalający na zwiększenie obrotów autopompy, 21) zaczep holowniczy z przodu i z tyłu pojazdu, 22) opuszczane podesty z obu stron pojazdu umożliwiające dobry dostęp do sprzętu, 23) skrytki na sprzęt zamykane żaluzjami, 24) szperacz ręczny oraz miejscowe oświetlenie przy fotelu dowódcy, 25) dach pojazdu przystosowany jako podest roboczy wyłożony ryflowaną blachą aluminiową, 26) samochód o gabarytach: długość nie więcej niż - 7,25m, szerokość nie więcej niż -2,90 m, wysokość nie więcej niż - 2,95. Wyposażenie dodatkowe w sprzęt pożarniczy: 27) minimum 2 uchwyty do aparatów powietrznych umiejscowione w kabinie załogi, 28) drabina D10 wraz ze stelażem umożliwiającym mocowanie drabiny na dachu pojazdu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.3. akceptują i spełniają wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym akceptują warunki projektu umowy; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ: 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach