Przetargi.pl
Dostawa używanego samochodu dostawczego na potrzeby Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego samochodu dostawczego na potrzeby Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cechy i elementy w jakie powinien być wyposażony samochód : - ważny przegląd techniczny, - przebieg pojazdu do 250 000 km, - rok produkcji nie wcześniejszy niż 2004r., - sprawny technicznie, bezwypadkowy, - kolor nadwozia pomarańczowy lub żółty, - lakier nie może posiadać widocznych mechanicznych uszkodzeń, - aluminiowe burty mogą być w kolorze naturalnym, - zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający wszelkie niezbędne dokumenty konieczne do rejestracji w Rzeczpospolitej Polskiej, - kabina załogi typu DOKA/ DUBEL (podwójna), wyposażona w pasy bezpieczeństwa, - ilość miejsc przeznaczonych do przewozu osób co najmniej 6, - silnik wysokoprężny DIESEL TDI o pojemności od 1889 cm3 do 3000 cm3 , - dopuszczalna masa całkowita do 3,5 tony, ładowność od 900 kg, - skrzynia biegów manualna - 5/6 biegowa, - liczba osi- 2, - tapicerka welurowa bez widocznych mechanicznych uszkodzeń, - wspomaganie kierownicy, - skrzynia ładunkowa z otwieranymi burtami o długości od 1,9 m do 3,6 m, - układ hamulcowy wyposażony w ABS, - ogumienie bezdętkowe plus koło zapasowe, opony mają być tego samego typu i rozmiaru, wysokość bieżnika mierzona w najniższym punkcie opony nie mniejsza niż 2,5 mm, - pojazd powinien posiadać minimum dwa komplety kluczyków, - immobiliser lub auto alarm, - wyposażenie dodatkowe- trójkąt ostrzegawczy, gaśnica z aktualnym terminem ważności, klucz do kół. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji. Niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341370006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 500 zł. Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 09.12.2009r do godz. 12:00. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r, 2. wniosą wadium, 3. udzielają gwarancji na okres minimum 6 miesięcy, 4. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 5. znajdującej się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 6. zrealizują zamówienie w umówionym terminie, 7. wyrażają zgodę na opłacenie faktur w terminie 30 dni po dacie wpływu. 8. zrealizują zamówienie do 30.12.2009 r. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji. Niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować odrzuceniem oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o wywiązaniu się z uiszczania zobowiązań podatkowych, 2. oświadczenie o uregulowaniu składek ZUS, 3. oświadczenie o stanie technicznym pojazdu, 4. oświadczenie o spełnianiu wymaganych parametrów technicznych, 5. oświadczenie gwarancyjne, 6. oświadczenie, że nie wszczęto postępowania upadłościowego i że upadłości nie ogłoszono, 7. oświadczenie, że członkowie władz lub osoby fizyczne nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8. oświadczenie, że wszystkie dotychczasowe zamówienia wykonane w trybie zamówień publicznych zostały wykonane z należytą starannością, 9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. wykaz dostaw zrealizowanych, zbliżonych do przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat, 11. określenie terminu płatności faktur (30 dni), 12. oświadczenie że nie podlega się wykluczeniu z przetargu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 13. oświadczenie, że spełnia się warunki art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 14. wskazanie przez wykonawcę części zamówienia której, wykonanie zamierza wykonawca powierzyć podwykonawcom, 15. potwierdzenie wniesienia wadium, 16. osoby działające w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, przedłożą oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, 17. dostarczenie zdjęć przedmiotu zamówienia (przód, tył, strona lewa, strona prawa) w kolorze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach