Przetargi.pl
Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu: wywrotka 3-stronna

Komunalny Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek n/Dunajcem, Gródek n/Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4401042 , fax. 0-18 4401035
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Budżetowy
    Gródek n/Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek n/Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4401042, fax. 0-18 4401035
    REGON: 49044311400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl/KZB
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komunalny Zaklad Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu: wywrotka 3-stronna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa używanego samochodu ciężarowego-wywrotka 3-stronna Dane techniczne: 1. Samochód używany ciężarowy - wywrotka 3 - stronna, sprawny technicznie 2. Dopuszczalny rocznik od 1992 r. 3. Silnik wysokoprężny (diesel), 4. Przebieg - nie więcej niż 250 000 km 5. Dopuszczalna masa całkowita - do 17 t., 6. Dopuszczalna ładowność - min 8 t., 7. Napęd na dwie osie, 8. skrzynia manualna lub półautomatyczna 9. Silnik o mocy min. 200 kM (PS), 10. Trójstronny wywrot, Wyposażenie: 11. Skrzynia ładunkowa - burty stalowe, 12. Przystosowany do ciągnięcia przyczep, 13. Światła obrotowe na dachu kabiny, 14. Wspomaganie kierownicy, 15. min. 2 miejsca w kabinie kierowcy. 16. czołownica na pług 17. wyjście hydrauliczne na piaskarkę Dokumenty 18. Dowód rejestracyjny wraz z aktualnymi badaniami technicznymi pojazdu, 19. Zalegalizowany tachograf, 20. Samochód zarejestrowany w Polsce lub posiadający komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji w Polsce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341340005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w punkcie 6 na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.A) Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 5 należy złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, b) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty, 6.B) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca winien przedłożyć w postępowaniu, zawiera również druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 6.C) Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: a) zawierać pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i ewentualnie w czynnościach zawarcia umowy. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego (zapis dotyczy również podmiotów występujących wspólnie w formie spółki cywilnej). b) zawierać dokumenty wymienione w pkcie 6 A ppkt a i c od każdego podmiotu, natomiast dokumenty wymienione w pkcie 6A ppkt b, które to winien złożyć, co najmniej jeden z podmiotów, c) Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie, d) musi być podpisana tak, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, e) oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów winna wskazywać adres Wykonawcy lub Wykonawców, na który Zamawiający będzie kierował korespondencję w sprawie zamówienia publicznego, f) podmioty gospodarcze występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienale?yte wykonanie zamówienia. g) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, to przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach