Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
- Data zamieszczenia: 2017-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40007 Katowice, woj. śląskie
tel. 323 592 048, fax. 323 592 048 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu SUN/ORACLE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu SUN/ORACLE, zwany dalej usługą wsparcia serwisowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) aktualizację oprogramowania; b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta; c) dostęp do bazy wiedzy; d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta; e) naprawę sprzętu i wymianę/dostawę części zamiennych. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup usługi wsparcia serwisowego oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację wsparcia serwisowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy). 4. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do 14 dni od daty zawarcia umowy. Usługa wsparcia serwisowego obejmuje okres od dnia 01.04.2017 r. do dnia 31.03.2018r. 5. Adres dostawy: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do: Uniwersytet Śląski, Dział Informatycznych Systemów Zarządzania, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72591000-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support w okresie do 31.10.2022
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support w okresie do 31.10.2022
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support
Dodano: 2019-09-05 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet
Dodano: 2019-05-23 - Świadczenie usług wsparcia dla urządzeń sieciowych.
Dodano: 2018-12-24 - Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support
Dodano: 2018-09-17 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet
Dodano: 2018-06-12 - Usługa rocznej opieki serwisowej PREMIUM dla programu do ewidencji środków trwałych i nietrwałych „STOCK”
Dodano: 2017-06-22 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet
Dodano: 2017-06-09