Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40007 Katowice, woj. śląskie
tel. 323 592 048, fax. 323 592 048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet, zwaną dalej usługą wsparcia serwisowego. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego producenta urządzeń i oprogramowania Fortinet. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta; c) dostęp do bazy wiedzy producenta; d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta; e) naprawę sprzętu i wymianę/dostawę części zamiennych. 2) Zakres zamówienia obejmuje zakup usługi wsparcia serwisowego oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację wsparcia serwisowego traktowanego jako wydruk ze strony obsługi licencji producenta urządzeń i oprogramowania Fortinet dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. 3) Termin gwarancji. Wymagany minimalny termin gwarancji na nośniki (jeśli dotyczy) wynosi 3 miesiące. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ. 5) Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do 14 dni od daty zawarcia umowy. Usługa wsparcia serwisowego obejmuje okres określony w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego producenta urządzeń i oprogramowania Fortinet: przez 1 rok od 29.06.2018r. 6) Adres dostawy: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok. 420 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72591000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support w okresie do 31.10.2022
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support w okresie do 31.10.2022
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support
Dodano: 2019-09-05 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet
Dodano: 2019-05-23 - Świadczenie usług wsparcia dla urządzeń sieciowych.
Dodano: 2018-12-24 - Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support
Dodano: 2018-09-17 - Usługa rocznej opieki serwisowej PREMIUM dla programu do ewidencji środków trwałych i nietrwałych „STOCK”
Dodano: 2017-06-22 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet
Dodano: 2017-06-09 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu SUN/ORACLE
Dodano: 2017-02-16