Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2013-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware nie krócej niż do 1 października 2016 roku.
2.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia, jednak nie krócej niż do 1 października 2016 roku. Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego na wszystkie pozycje z wykazu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
4.Wymagany minimalny okres gwarancji na nośniki : 3 miesiące.
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ).
7.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
10.Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
11.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania nr DZP.381.71.2016.DW
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania VMWARE nr DZP.381.30.2016.DW
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Juniper - znak sprawy DZP.381.12.2016.DW
Dodano: 2016-02-16 - DOSTAWA USŁUGI WSPARCIA SERWISOWEGO DO POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO SPRZĘTU SUN/ORACLE DZP.381.16.2014.DW
Dodano: 2014-02-24 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware DZP.381.4.2014.DW
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware oraz sprzętu Dell nr rej.: DZP.381.152.2013.DW
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Juniper, oprogramowania VMware oraz sprzętu Hewlett Packardnr rej.: DZP..381.144.2013.DW
Dodano: 2013-10-31 - Usługa asysty technicznej posiadanego przez Zamawiającego serwera Sun Sparc Enterprise M5000 na okres od 05.08.2013 do 31.03.2014
Dodano: 2013-07-23 - Usługa asysty technicznej posiadanego przez Zamawiającego serwera Sun Sparc Enterprise M5000 na okres od 05.08.2013 do 31.03.2014
Dodano: 2013-07-15 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego licencji IBM TSM Enterprise Edition
Dodano: 2013-07-11