Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2016-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Juniper - znak sprawy DZP.381.12.2016.DW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Juniper, zwany dalej usługą wsparcia serwisowego. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie od daty zawarcia umowy do dnia 13.01.2017 r. zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego u producenta i harmonogramem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta;
b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta;
c) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego na portalu wsparcia technicznego Wykonawcy do 14 dni od daty zawarcia umowy.
b) Usługa wsparcia serwisowego obejmuje okres od daty zawarcia umowy do dnia 13.01.2017 r. zgodnie z zasadami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Miejsce realizacji zamówienia (adres dostawy).
Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do:
Uniwersytet Śląski
Dział Logistyki pok. 420
ul. Bankowa 12
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania nr DZP.381.71.2016.DW
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania VMWARE nr DZP.381.30.2016.DW
Dodano: 2016-03-17 - DOSTAWA USŁUGI WSPARCIA SERWISOWEGO DO POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO SPRZĘTU SUN/ORACLE DZP.381.16.2014.DW
Dodano: 2014-02-24 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware DZP.381.4.2014.DW
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware oraz sprzętu Dell nr rej.: DZP.381.152.2013.DW
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Juniper, oprogramowania VMware oraz sprzętu Hewlett Packardnr rej.: DZP..381.144.2013.DW
Dodano: 2013-10-31 - Usługa asysty technicznej posiadanego przez Zamawiającego serwera Sun Sparc Enterprise M5000 na okres od 05.08.2013 do 31.03.2014
Dodano: 2013-07-23 - Usługa asysty technicznej posiadanego przez Zamawiającego serwera Sun Sparc Enterprise M5000 na okres od 05.08.2013 do 31.03.2014
Dodano: 2013-07-15 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego licencji IBM TSM Enterprise Edition
Dodano: 2013-07-11 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware
Dodano: 2013-01-25