Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
- Data zamieszczenia: 2012-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
ul. Waszyngtona 4/8 4/8
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
REGON: 00000149400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO W ILOŚCI 1 SZTUKA DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE W RAMACH PROJEKTU POD TYTUŁEM: OCHRONA PATENTOWA METOD SYNTEZY I BIOLOGICZNEJ AKTYWNOŚCI NOWYCH SOLI ONIOWYCH, ACHIRALNYCH I CHIRALNYCH CIECZY JONOWYCH, KOMPLEKSÓW UKŁADÓW WĘGLOWODANOWYCH Z JONAMI METALI GRUP PRZEJŚCIOWYCH ORAZ NANORUREK WĘGLOWYCH FUNKCJONALIZOWANYCH PODSTAWNIKAMI ZE STEREGENICZNYM HETEROATOMEM. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie o parametrach, cechach oraz funkcjach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Określone w specyfikacji parametry i wymagania należy traktować jako minimalne. 2) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. Miejsce realizacji zamówienia: Instytut Chemii, Ochrony Środowiska i Biotechnologii, Art. Armii Krajowej 13/15, 42-200 Częstochowa. 4) Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2012. 5) Gwarancja: minimum 48 miesięcy licząc od daty odbioru. 6) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 55 urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-18 - ZP-2380-258-44/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KWP Katowice i jednostek podległych.
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia - postępowanie nr 2
Dodano: 2016-06-02 - DOSTAWA DRUKAREK KODÓW KRESKOWYCH i SERWERA NAS
Dodano: 2016-05-31 - ZP-2380-161-46/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku
Dodano: 2016-05-11 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu, części i akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Katowicach. ZKP-3/2016
Dodano: 2016-04-04 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 3: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-11-09 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Zakup i dostawa serwera Zadanie 3: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 4: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-09-30