Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-029 Lublin, ul. M. C.Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 532 53 25 , fax. 81 532 50 78
- Data zamieszczenia: 2011-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie
ul. M. C.Skłodowskiej 5 5
20-029 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 532 53 25, fax. 81 532 50 78
REGON: 00059415200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu województwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie. Urządzenie wielofunkcyjne - sztuk 1 - opis i wymagania minimalne Specyfikacja ogólna: 1. Typ: Urządzenie wielofunkcyjne: kopiarka cyfrowa, funkcja drukarka (z funkcją druku sieciowego), skaner sieciowy kolorowy. 2. Technologia druku: laserowa, czterobębnowa. 3. Pamięć RAM: wbudowana min. 1,5 GB 4. Twardy dysk: min. 60 GB. 5. Rozdzielczość min. 600 x 600 dpi. 6. Podawanie papieru: Podajnik automatyczny dwustronny, 2 kasety na min: 300 ark. A3, A4, A5, B5 i inne w tym zakresie, Podajnik ręczny na min: 100 ark. A3, A4, A5, B5 i inne w tym zakresie, 7. Gramatura papieru: 45 - 200 g/m2. 8 Format kopii - A3, A4, A5, B5 i inne w tym zakresie, . 9. Taca odbiorcza: min: 200 ark. (drukiem do dołu; A3, A4, A5, B5 i inne w tym zakresie). 10. Dupleks jednoprzebiegowy. 11. Interfejsy: USB 2.0, FastEthernet 10/100Base-Tx. 12. Pobór mocy w czasie kopiowania: 900 W. 13. Napięcie zasilające: 220/240 V - 50/60 Hz. 14. Panel operatora: Wyposażony w ekran dotykowy (opisy i komunikaty w języku polskim). Wydajność 1. Tonery eksploatacyjne: czarny min: 15 000 str. A4? 5%, 2. Wydajność miesięczna: min. 60 000 kopii. 3. Bębny drukujące na min. 300 000 wydruków (zgodnie z danymi producenta). Kopiarka 1. Prędkość kopiowania: min. 23 str. A4/min. 2. Kopiowanie wielokrotne: 1 - 999 kopii 3. Zoom: 25% - 400% 4. Rodzaj materiałów: Papier, folia, koperty, książki. Drukarka 1. Prędkość drukowania: min. 23 str. A4/min. 2. Druk dwustronny, automatyczny. 3. Wspomagane systemy operacyjne: Wszystkie aktualne wersje Microsoft Windows, Mac OS 9, Mac OS X, Unix. 4. Emulacje: PCL6, PostScript 3, wydruk bezpośredni plików PDF i XPS. Skaner 1. Prędkość skanowania: min. 30 stron/minutę. 2. Rozdzielczość: do 600 dpi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6.ebip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów, kopert, papieru tajnego i akcesoriów do risografu (znak sprawy 26/16)
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO - 2 ZADANIA
Dodano: 2016-01-22 - /MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KRZYWDA - ZAKUP SPRZĘTU ICT I SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO/
Dodano: 2015-05-25 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów, kopert, papieru tajnego i akcesoriów do risografu (znak sprawy 25/15)
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych w Gimnazjum Publicznym im. Stefana Batorego w Stężycy
Dodano: 2014-12-22 - Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw, dostawa i montaż sprzętu ICT oraz wyposażenie sal i toalet w oddziałach przedszkolnych w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Miączyn. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1.
Dodano: 2014-06-04 - Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Comenius- Partnerskie Projekty Szkół IT competence in promoting our regions
Dodano: 2014-03-18 - P/DO/2013
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu komputerowego w ramach projektu Comenius- Partnerskie Projekty Szkół- IT competence in promoting our regions
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu komputerowego na zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu Mobilna młodzież uczy się i pracuje w Europie
Dodano: 2013-05-16