Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6176600 , fax. 012 6176666
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Kordylewskiego 11 11
31-542 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6176600, fax. 012 6176666
REGON: 35023901700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, zawierającego skaner, sorter, finiszer dziurkujący i zszywający oraz faks - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w niniejszej specyfikacji, które muszą złożyć wraz z ofertą wykonawcy t.j. 1. Wypełnionego i podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Oświadczenia wykonawcy lub Oświadczenia Pełnomocnika według druku stanowiącego załącznik nr 3a lub 3b do specyfikacji, 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogu aktualności, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym (wymaga się, aby zaświadczenie było wystawione lub Wykonawca uzyskał potwierdzenie jego zgodności ze stanem aktualnym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu elektronicznego i RTV (w tym sprzętu multimedialnego, audiowizualnego oraz oprogramowania), do oddziałów przedszkolnych, na potrzeby realizacji zadania numer 3 - Wyposażenie projektu systemowego pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Korzenna.
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa wyposażenia- sprzęt teleinformatyczny (ICT) elektroniczny i oprogramowanie na potrzeby oddziałów przedszkolnych (PROJEKT WESOŁE PRZEDSZKOLE)
Dodano: 2014-10-23 - Zakup sprzętu komputerowego oraz cyfrowego systemu drukującego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
Dodano: 2013-09-03 - DOSTAWA I URUCHOMIENIE KSEROKOPIARKI DLA DOMU STUDENCKIEGO NR IV UNIWERSYTETU ROLNICZEGO IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W KRAKOWIE DZP - 291-1255/2012
Dodano: 2012-05-29 - Dostawa i instalacja kserokopiarki wielkoformatowej kolorowej wielofunkcyjnej (ploter, skaner, ksero), urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A3 (ksero, skaner, drukarka sieciowa, fax) oraz 3 zestawów komputerowych - fabrycznie nowych.
Dodano: 2010-11-03 - Zakup zestawu komputerowego oraz urządzenia powielającego dla Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.
Dodano: 2010-07-08 - Zakup i dostawę sprzętu dydaktycznego na zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Bochnia - w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
Dodano: 2010-05-14 - Dostawa sprzętu do realizacji projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2009-11-18 - Dostawa sprzętu do realizacji projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2009-10-26 - Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz plotera-drukarki dla potrzeb Działu Administracji Kampusu 600-lecia Odnowienia Uniwersytetu Jagiellońskiego, mieszczącego się przy ul. Gronostajowej 3 w Krakowie
Dodano: 2009-10-13