Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do realizacji projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 31-231 Kraków, ul. Siewna 23D
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 415 69 68 , fax. 0-12 415 69 68
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2
    ul. Siewna 23D 23D
    31-231 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 415 69 68, fax. 0-12 415 69 68
    REGON: 00070563400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do realizacji projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego sprzętu komputerowego, drukarki laserowej, listw zasilających, projektorów multimedialnych , ekranów projekcyjnych, elektrycznych , kserokopiarki i aparatu fotograficznego, udzielenie licencji do oprogramowania, dostarczenie instrukcji obsługi sprzętu oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne producenta) , do realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1. Wyrownanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na cztery niżej wymienione części: Część nr 1: komputery i drukarka wraz z akcesoriami (komputery -laptopy szt.8, listwy zasilające szt. 8,drukarka laserowa szt. 1) Część nr 2: Projektor i ekran projekcyjny (projektory multimedialne szt. 5, ekrany projekcyjne, elektryczne szt. 5 ) Część nr 3: kserokopiarka (kserokopiarka szt. 1) Część nr 4: aparat fotograficzny (aparat fotograficzny szt. 1) Szczegółowo przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w zał. nr 5 do siwz Opis przedmiotu zamówienia - warunki techniczne przedmiotu zamówienia. specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osob zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. e) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2-ch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII specyfikacji. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , warunki określone w pkt.1a do 1c oraz 1e winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, natomiast warunki określone w pkt. 1d winni spełniać wszyscy Wykonawcy osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) w przypadku zobowiązania innych podmiotow do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia żądamy pisemnego zobowiązania innych podmiotow do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamowienia. c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do siwz. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit. a),składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia, wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań tj. Formularz potwierdzający spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego ( opis- specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu i oprogramowania). Specyfikacja oferowanego sprzętu musi podawać m.in. producenta, typ urządzeń, opis parametrów. Zestawienie oferowanego oprogramowania powinno wskazywać nazwę oferowanego oprogramowania. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. . 5. Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy - stanowiący zał. nr 4 do siwz, wypełniony formularz cenowy według zał. nr 8 do siwz, wypełniony formularz oferty - stanowiący zał. nr 1 do siwz. 6. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=253&mmi=5082
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach