Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-754 Poznań, Szyperska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8463819 , fax. 61 8463820
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Szyperska 14
61-754 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8463819, fax. 61 8463820
REGON: 63976996400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wuppoznan.praca.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego A4 z funkcją drukarki, kserokopiarki, faksu i skanera na potrzeby Sekretariatu Funduszy Europejskich Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru, w tym papieru kserograficznego dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
Dodano: 2023-08-04 - Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termo transferowych.
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
Dodano: 2023-04-11 - Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
Dodano: 2023-02-10 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2022-11-06 - Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa materiałów biurowych dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2022-08-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uczelni przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2021-06-09 - Taśmy z etykietami do drukarki zebra
Dodano: 2021-04-29 - Dostawa zestawów materiałów biurowych w ramach projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2021-03-07