Przetargi.pl
Dostawa urządzenia do samoczynnej rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie Gminy Swarzędz i innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim - Gminnym.

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2010-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzenia do samoczynnej rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie Gminy Swarzędz i innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim - Gminnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zamówienie obejmuje: najem urządzenia do samoczynnej rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie Gminy Swarzędz i innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim/Gminnym, w szczególności: 1.Pomiar prędkości pojazdów z wykorzystaniem efektu Dopplera. 2.Zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h. 3.Zakres temperatur pracy od 0°C do +50°C. 4.Urządzenie mobilne przystosowane do zainstalowania w pojeździe bez potrzeby dokonywania zmian konstrukcyjnych i dodatkowych badań, bez potrzeby wykonywania legalizacji pojazdu. 5.Przystosowane do prowadzenia pomiarów z pobocza drogi , podczas postoju pojazdu oraz podczas jazdy, umożliwiające wykonywanie zdjęć w niekorzystnych warunkach pogodowych - deszcz, śnieg. 6.Urządzenie powinno być przystosowane do zasilania z gniazda wtykowego w samochodzie lub być wyposażone we własne niezależne źródło zasilania (czas pracy ciągłej nie krótszy niż 5 godz.). W przypadku zastosowania akumulatora, musi być możliwość doładowywania w trakcie pracy silnika pojazdu. 7.Urządzenie powinno posiadać możliwość odtworzenia na miejscu lub w innym czasie zdjęcia kierowcy sprawcy zarejestrowanego wykroczenia w ruchu drogowym. 8.Pomiar z rozróżnieniem kierunku ruchu pojazdów (pojazdy odjeżdżające i nadjeżdżające). 9.Automatyczna rejestracja wykroczenia ze zdjęciem, po przekroczeniu zadanego limitu prędkości, w tym pomiar prędkości pojazdu najszybciej jadącego w grupie pojazdów: Ustawienie limitu prędkości ze skokiem co 1 km/h, 10.Rejestracja wykroczenia w postaci zdjęcia cyfrowego: obraz min. czarno - biały w technice cyfrowej z czytelnym numerem rejestracyjnym pojazdu i wizerunkiem kierowcy kamera o cyfrowym zapisie zdjęć, umożliwiająca wykonywanie rejestracji przez szybę pojazdu 11.Rejestracja informacji identyfikujących wykonany pomiar: prędkość zmierzona, prędkość dopuszczalna, identyfikator ograniczenia prędkości (norma, znak drogowy) data, czas, kierunek, numer zdjęcia, suma kontrolna zapisanego zdjęcia 12.Rejestracja informacji identyfikujących miejsce pomiaru: miejsce, stanowisko, dozwolony limit prędkości. 13.Prezentowanie na zdjęciu (lub na wydruku zdjęcia) informacji identyfikujących wykonany pomiar. 14.Brak możliwości usunięcia zarejestrowanego zdjęcia przez obsługę. 15.Brak możliwości ingerencji w informacje zarejestrowane w czasie pomiaru. 16.Zabezpieczenie urządzenia przed obsługą i dostępem do zarejestrowanych informacji przez osoby niepowołane. 17.Umożliwienie przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera (na stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem) celem obróbki danych i wydruku zdjęć. 18.Urządzenie musi umożliwiać rejestrację innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim/Gminnym. II. Wymagania dotyczące oprogramowania. Dostawa oraz instalacja na wskazanych przez Zamawiającego, stanowiskach komputerowych zintegrowanego, licencjonowanego programu w wersji klient-serwer do obróbki zdjęć, archiwizowania i opracowania dokumentacji mandatowej wraz z oprogramowaniem serwera zarządzającego bazą danych. Program obróbki zdjęć powinien spełniać poniższe wymagania: 1.indeksowanie wpisów do bazy danych zapewniające wyróżnienie zdarzeń odczytanych, oczekujących na ujawnienie, będących przedmiotem postępowania w sprawie o wykroczenie oraz spraw zakończonych oraz ich wizualizację w postaci widoków według powyższych indeksów, 2.możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów: daty, czasu, prędkości, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, rodzaju wykroczenia 3.możliwość wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. twarzy, numeru rejestracyjnego) zapewniające identyfikację sprawcy wykroczenia oraz numer rejestracyjny pojazdu, 4.wydruk dokumentacji składającej się wezwania zawierającego zdjęcie, oświadczenia, naklejek adresowych, zwrotnego potwierdzenia odbioru, powiadomień, karty MRD5, mandatów karnych i karty informacyjnej 5.rejestrować wysłaną korespondencję i sporządzać wydruk pocztowej książki nadawczej, 6.rejestrować przebieg i sposób zakończenia czynności wyjaśniających, 7.drukować zestawienia za okres zdefiniowany przez użytkownika zawierające dane o sposobie zakończenia czynności wyjaśniających i ich ilości, 8.drukować raporty 9.zapewniać definiowanie poziomu uprawnień poszczególnych użytkowników, 10.zapewniać bezpieczeństwo zgromadzonych danych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. 11.zapewnić kompatybilność z wymianą danych z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców (CEPiK)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349960005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach