Przetargi.pl
Dostawa oraz instalacja systemu sygnalizacji i blokad wjazdu na Stary Rynek w Poznaniu

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
  • Data zamieszczenia: 2010-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    ul. Wilczak 16 16
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
    REGON: 00016252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz instalacja systemu sygnalizacji i blokad wjazdu na Stary Rynek w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn. Dostawa oraz instalacja systemu sygnalizacji i blokad wjazdu na Stary Rynek w Poznaniu obejmuje: a) kolumny sterownicze, słupki stałe, słupki opuszczane, kamery wideodetekcji, b) stanowiska komputerowe w Centrum Operacyjnym i w miejscu wydawania kart dostępowych Zamawiającego, w miejscu stanowiska operacyjnego Straży Miejskiej, c) dostawę 1500 sztuk kart dostępowych, d) przyłączenie do istniejącej sieci telekomunikacyjnej i energetycznej, e) wykonanie pomiarów, badań i uruchomienie systemu, f) szkolenie obsługi Zamawiającego, opisane wg Wspólnego słownika zamówień: - CPV 34996000-5 drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne, - CPV 34970000-7 urządzenia monitorowania ruchu, - CPV 32235000-9 systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym, - CPV 30213000-5 komputery osobiste, - CPV 30230000-0 sprzęt związany z komputerami, - CPV 30162000-2 karty inteligentne, oraz roboty budowlane i usługi związane z dostawą i instalacją urządzeń Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Termin wykonania zamówienia: - 45 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z wyjątkiem wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót budowlanych i dokumentacji powykonawczej. - 75 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla wszystkich czynności będących jej przedmiotem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349960005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 13.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach