Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg
- Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7516300 , fax. 081 7526301
- Data zamieszczenia: 2013-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
ul. Krasnystawska 52 52
21-010 Łęczna, woj. lubelskie
tel. 081 7516300, fax. 081 7526301
REGON: 43121896900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia do laparoskopii 3D dla SP ZOZ w Łęcznej, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 33 /13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do laparoskopii wykonywanej w systemie 3 D wyprodukowanego w 2013 roku . Szczegółowy opis sprzętu zawarty jest w Załączniku Nr 2 dołączonym do SIWZ, kod wg CPV: 33.16.90.00, 33.16.20.00. 3.2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą uruchomienia. 3.3. Przedmiot zamówienia ma zostać objęty okresem gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące, przy czym minimalne warunki gwarancji muszą odpowiadać warunkom określonym w tabeli gwarancji stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ i w załączonym wzorze umowy. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, w odniesieniu do sprzętu, który takiej obsługi wymaga, przy czym minimalny czas szkolenia Zamawiający ustala na 10 godzin zegarowych i nie mniej niż dwa dni szkoleniowe. 3.5. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 3.6. Do każdego dostarczonego sprzętu medycznego Wykonawca ma obowiązek dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim w wersji papierowej i na płycie CD, w przypadku gdy dany sprzęt instrukcje obsługi posiada. 3.7. Wykonawca odpowiada za sprzęt dostarczony do Zamawiającego do czasu jego odebrania na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.8. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych przedmiotu dostawy zgodnie z zaleceniem producenta. 3.9. Wszelkie użyte przez Zamawiającego określenia identyfikujące konkretne urządzenie, producenta i typ mają charakter informacyjny, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331690002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości 15.600,00 ( piętnaście tysięcy sześćset złotych) 8.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) gwarancji ubezpieczeniowej, c) poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, d) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42poz. 275 z późn. zmianami). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Państwowa Kasa Oszczędności Bank Polski, nr konta: 78 1020 3206 0000 8502 0006 4295, z dopiskiem Dostawa urządzenia do laparoskopii 3 D dla SP ZOZ Łęcznej, dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty . 8.4. Termin wniesienia wadium upływa w dniu otwarcia ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania wadium na rachunku Zamawiającego. 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym koncie bankowym Zamawiającego i zostanie zwrócone wykonawcy z należnymi odsetkami. 8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 8.7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie zawierało wszystkie przypadki utraty przez wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 8.8. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie przewidywało wszystkie przypadki utraty przez wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a ponadto poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony przez Zamawiającego w SIWZ. 8.9. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 8.10. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium będą zgodne z art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2015-09-11 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb jednostek SPSK nr 1
Dodano: 2015-05-04 - DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, TAC I KONTENERÓW DO STERYLIZACJI ORAZ WANIENEK DO DEZYNFEKCJI - II PAKIETY
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa narzędzi ginekologicznych, laparoskopowych oraz laryngologicznych - 3 zadania
Dodano: 2015-02-26 - Dostawa narzędzi chirurgicznych
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa narzędzi chirurgicznych
Dodano: 2014-03-27 - Dostawy klipsownic laparoskopowych
Dodano: 2013-11-18 - dostawa narzędzi chirurgicznych do prowadzenia zabiegów ginekologicznych
Dodano: 2013-10-04 - dostawa narzedzi chirurgicznych dla sali operacyjnej przy SOR
Dodano: 2013-03-25 - Dostawa klipsów laparoskopowych
Dodano: 2012-07-12