Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2015-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH, TAC I KONTENERÓW DO STERYLIZACJI ORAZ WANIENEK DO DEZYNFEKCJI - II PAKIETY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych w zestawach oraz pojedynczych, kontenerów, tac narzędziowych do sterylizacji i wanienek do dezynfekcji. Zakres zamówienia obejmuje II nw. pakiety: Pakiet I - Dostawa narzędzi chirurgicznych, Pakiet II - Dostawa kontenerów, tac narzędziowych do sterylizacji i wanienek do dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Pakietów I-II: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę narzędzi chirurgicznych w zestawach, pojedynczych nie zgrupowanych w zestawach oraz koszy i kontenerów do sterylizacji będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie umowy przez Wykonawcę potwierdzone będzie podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu umowy. 3.2. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2014 r., nierekondycjonowany, niepowystawowy. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 5. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 7. Istotne wymagania dotyczące okresu gwarancji: 7.1. Wymagany minimalny okres gwarancji - liczony od daty dostawy (potwierdzonej pisemnym protokołem odbioru), nie krótszy niż 24 miesiące, zgodnie z minimalnym okresem podanym w ppkt. 11.1) SIWZ, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy. 7.2. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy (Zał. nr 6 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331690002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2015-09-11 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb jednostek SPSK nr 1
Dodano: 2015-05-04 - Dostawa narzędzi ginekologicznych, laparoskopowych oraz laryngologicznych - 3 zadania
Dodano: 2015-02-26 - Dostawa narzędzi chirurgicznych
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa narzędzi chirurgicznych
Dodano: 2014-03-27 - Dostawa urządzenia do laparoskopii 3D dla SP ZOZ w Łęcznej, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 33 /13
Dodano: 2013-12-05 - Dostawy klipsownic laparoskopowych
Dodano: 2013-11-18 - dostawa narzędzi chirurgicznych do prowadzenia zabiegów ginekologicznych
Dodano: 2013-10-04 - dostawa narzedzi chirurgicznych dla sali operacyjnej przy SOR
Dodano: 2013-03-25 - Dostawa klipsów laparoskopowych
Dodano: 2012-07-12