Przetargi.pl
dostawa urządzenia do druku w kolorze wraz z pełną obsługą serwisową

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa urządzenia do druku w kolorze wraz z pełną obsługą serwisową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia do druku w kolorze zwanego urządzeniem wraz z pełną obsługą serwisową przez okres 36 miesięcy od daty odbioru urządzenia, albo do dnia wykonania 720 000 kopii A4, w zależności od tego, który z terminów nastąpi wcześniej. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zainstalowanie i uruchomienie nowego urządzenia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Kancelarii Senatu, 2) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej zainstalowanego urządzenia. 2. W ramach obsługi serwisowej urządzenia, Zamawiający będzie płacił Wykonawcy stałą stawkę za jeden wydruk strony formatu A4. W cenie wydruku Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z utrzymaniem sprawności urządzenia, wszystkie materiały eksploatacyjne (bez papieru) oraz zapewni obsługę serwisową na zasadach opisanych w pkt. 1.4. SIWZ. W zakres obsługi serwisowej nie wchodzą naprawy gwarancyjne. 3. Zamawiający przewiduje orientacyjne roczne obciążenie urządzenia na poziomie 240 000 wydruków A4 (ok. 720 000 kopii A4 przez okres 36 miesięcy). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania mniejszej liczby wydruków, niż planowana liczba zapisana w pkt 3. 5. Wszelkie czynności związane z wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem urządzenia musi zagwarantować i zabezpieczyć Wykonawca. Zamawiający zagwarantuje jedynie doprowadzenie zasilania. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na zainstalowane urządzenie, która będzie liczona od dnia podpisania przez przedstawicieli Stron protokołu odbioru, potwierdzającego dostawę, instalację, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej zainstalowanego urządzenia, zwanego odbiorem urządzenia. 7. Termin realizacji zamówienia: 1) dostawa, instalacja, uruchomienie wraz z przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej zainstalowanego urządzenia - w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy; 2) świadczenie usług serwisowych: a) przez okres 36 miesięcy od daty odbioru urządzenia (potwierdzonego protokołem), w dni robocze Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00 albo b) do dnia wykonania 720 000 kopii A4, w zależności od tego, który z terminów nastąpi wcześniej. 8. Cena brutto urządzenia wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej urządzenia, nie może być wyższa niż 55% całkowitej ceny brutto oferty. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429620007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach