Izba Administracji Skarbowej w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 454 00 67/70 , fax. 77 456 43 13
- Data zamieszczenia: 2019-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole, woj. opolskie
tel. 77 454 00 67/70, fax. 77 456 43 13
REGON: 00102292000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://10.121.8.124/web/bip-1601/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania do wydruku podążającego oraz licencji na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2019 GOV PL dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera wydruku oraz licencji na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2019 GOV PL dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych. Zamówione przedmioty muszą być fabrycznie nowe, nierefabrykowane, nieregenerowane, niezniszczone i kompletne, żadna część składająca się na gotowy produkt nie może być wcześniej używana. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał certyfikat zgodności CE lub równoważny. Ilekroć w treści SIWZ bądź w załącznikach, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. W opisie przedmiotu zamówienia określono wymagania minimalne co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla części I postępowania (dostawę urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania wydruku podążającego): w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu: nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania do wydruku podążającego oraz licencji na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2019 GOV PL dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu ……...” poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna: 1) składa się w formie elektronicznej - do oferty należy załączyć oryginał dowodu wniesienia wadium, w formie w jakiej został ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginał dokumentu, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 2) z treści dokumentu powinien jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium; 3) powinno obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 4) powinno zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z PZP w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania uprawnień Zamawiającego określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. 4. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. 5. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/ubezpieczyciela), kwotę gwarancji równą kwocie wadium. 7. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 PZP. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- U-01-2023-CUP Zakup drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i skanerów na potrzeby wyposażenia pomieszczeń budynku CUP
Dodano: 2023-03-03 - D/33/2022 Zakup i dostawa wielkoformatowej drukarki 3D oraz urządzenia do automatycznego wygładzania wydruków 3D na potrzeby MCBR UO oraz dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby UO
Dodano: 2022-09-20 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanerów i dysków dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
Dodano: 2018-12-03 - Jednorazowa dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego na potrzeby projektu pn. „ Odkrywcy Sekretów Nauki AO - Wzrost kompetencji uczniów i nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na obszarze Aglomeracji Opolskiej" w ramach projektu realizowanego w partnerstwie z Regionalnym Zespołem Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu współfinansowanego przez Unię Europejską
Dodano: 2017-02-06