Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5822723 , fax. 52 5822777
- Data zamieszczenia: 2016-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
ul. Toruńska 174 A
85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5822723, fax. 52 5822777
REGON: 9047697100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, niszczarek, drukarki oraz termobindownicy wraz z niezbędnymi materiałami na potrzeby ZDMiKP w Bydgoszczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu art. 2 pkt 2 UPZP, polegająca na: Zadanie 1 : 1) dostawie urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki oraz materiałów niezbędnych do zarządzania projektem pn.: „Budowa trasy tramwajowej wzdłuż ul. Kujawskiej na odcinku od ronda Kujawskiego do ronda Bernardyńskiego wraz z rozbudową układu drogowego, przebudową infrastruktury transportu szynowego oraz zakupem taboru w Bydgoszczy” - 2) dostawie urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, termobindownicy oraz materiałów niezbędnych do zarządzania projektem pn.:„Budowa trasy tramwajowej łączącej ul. Fordońską z ul. Toruńską wraz z rozbudową układu drogowego, przebudową infrastruktury transportu szynowego w Bydgoszczy”, Zadanie 2: - dostawie 2 urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarki; w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w: Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz wzorze Umowy, stanowiących integralną część SIWZ. SIWZ z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu w związku z realizacją projektów unijnych.
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa kserokopiarki
Dodano: 2019-11-28 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych
Dodano: 2019-11-22 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-10-31 - Dostawa sprzętu komputerowego dla KPODR w Minikowie
Dodano: 2019-10-23 - Usługa drukowania z dostawą drukarek
Dodano: 2019-01-22 - Usługa drukowania z dostawą drukarek
Dodano: 2018-12-18 - Dzierżawa drukarek laserowych wraz z dostawami materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz dostawy papieru ksero
Dodano: 2018-01-22 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych laserowych A3
Dodano: 2018-01-18 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2017-12-22