Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul Jagiellończyka
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 115 210 , fax. 957 115 380
- Data zamieszczenia: 2019-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
ul Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 957 115 210, fax. 957 115 380
REGON: 21046708900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubuskie.uw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja 8 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z terminalami i czytnikami kart Maifare o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną, podłączenie ich do posiadanego systemu Q-vision oraz konfiguracją umożliwiającą pracę w systemie kontroli wydruków na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 8. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem zawartym w załączniku do SIWZ „specyfikacja techniczna” oraz na warunkach określonych w projekcie umowy. Zakup 7 szt. urządzeń realizowany jest w ramach projektu nr 2/7-2017/OG-FAMI pn. „Witajcie w Polsce! – doskonalenie jakości obsługi cudzoziemców w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim”, współfinansowanego ze środków Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2014-2020. Zakup 1 urządzenia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020. Zamawiający wymaga, żeby towar dostarczony w ramach niniejszego zamówienia był fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad materiałowych i prawnych oraz pochodzący z bieżącej produkcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć wraz z ofertą uzupełnioną specyfikację techniczną – zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną