Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla ZZMiUW w Szczecinie

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Papieża Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla ZZMiUW w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych dla ZZMiUW w Szczecinie. Szczegółowe wymagania zamawiającego dotyczące sprzętu informatycznego zostały zawarte w poniższej tabeli. Opisany sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowego sprzętu z istniejącymi systemami w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem pocztowym Microsoft Exchange. Lp. Parametr Minimalny parametr 1 Prędkość druku w czerni (tryb normalny, A3) min. 16 str./min A4 min. 8 str./min A3 2 Technologia druku druk laserowy 3 Jakość druku rozdzielczość druku w czerni minimum 600 x 600 dpi 4 Standardowe języki PCL 5, PCL 6 5 Pamięć zainstalowane minimum 48 MB 6 Standardowy podajnik papieru kaseta na 250 arkuszy, podajnik uniwersalny na 100 arkuszy 7 Druk dwustronny TAK, automatyczny - wbudowany duplex 8 Obsługiwane formaty nośników A3, A4, A5, A6, B5, koperty (C5, B5, DL), A6 9 Standardowe rozwiązania komunikacyjne USB 2.0, Interface sieci przewodowej Ethernet 10/100 10 Typ skanera płaski kolorowy możliwość zainstalowania w dowolnym czasie automatycznego podajnika dwustronny (umożliwiającego automatyczne skanowanie dwustronne dokumentów) 11 Rozdzielczość skanera min. 600 x 600 dpi 12 Rozdzielczość kopiarki min. 600 x 600 dpi 13 Funkcje specjalne kopiarki minimalna liczba kopii 1-99 14 Pojemność pamięci faksu możliwość zainstalowania w dowolnym czasie modułu faksu o minimalnej pamięci 100 str. 15 szybkość transmisji faksu możliwość zainstalowania w dowolnym czasie modułu faksu o minimalnej prędkości 33.6 kbps 16 rozdzielczość faksu możliwość zainstalowania w dowolnym czasie modułu faksu o minimalnej rozdzielczości 200 x 100 dpi 17 Certyfikat energooszczędności ENERGY STAR 18 Normatywny cykl pracy (miesięcznie, A4) min. 10000 str. 19 Obsługiwane systemy operacyjne Microsoft Windows: 2000, XP Professional, Home Edition, Server 2003, Vista, 7 20 Gwarancja 24 miesiące od daty dostawy urządzenia w miejscu użytkowania 21 Materiały eksploatacyjne jeden toner powinien wystarczyć na co najmniej 15 000 stron, możliwość stosowania zamienników. 22 Wymiary 600 x 600 x 600 mm Informacje dodatkowe Dostarczony sprzęt ma być produktem nowym bez wymienionych jakichkolwiek elementów. Sprzęt będzie posiadał numer fabryczny oraz deklaracje zgodności WE, uprawniającą do znaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa CE i będzie oznaczony tym znakiem. Sprzęt musi posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty, instrukcje obsługi oraz gwarancje w języku polskim. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego w Szczecinie. 2) Dostawa odbędzie się jednorazowo. 3) Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4) Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 700,00 PLN 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04 listopada 2011r. do godz. 12.00. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/NI/333/157/2011 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu składania ofert . 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach