Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
- Data zamieszczenia: 2013-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
REGON: 00000178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji CPV: 30121100-4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w formularzach kalkulacyjnych, które stanowią Załączniki nr 6.1 -6.4 do SIWZ Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania: - w ramach zadania I - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1) opisanego szczegółowo w załączniku nr 6.1 do SIWZ CPV: 30121100-4 - w ramach zadania II - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (2) opisanego szczegółowo w załączniku nr 6.2 do SIWZ CPV: 30121100-4 - w ramach zadania III - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (3) opisanego szczegółowo w załączniku nr 6.3 do SIWZ CPV: 30121100-4 - w ramach zadania IV - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (4) opisanego szczegółowo w załączniku nr 6.4 do SIWZ CPV: 30121100-4 Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Dziekanat ul. Nowoursynowska 159c, 02-776 Warszawa Budynek 32, piętro parter, pokój: A 64 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji. Zamówienie podzielono na 4 zadania. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadań. Zadanie I Krótki opis części zamówienia: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1) Jako potwierdzenie faktu że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6.1 do SIWZ zamawiający wymaga dołączenie do oferty opisów technicznych oferowanego urządzenia zawierającym jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.1 do SIWZ. Zadanie II Krótki opis części zamówienia: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (2) Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6.2 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.2 do SIWZ. Zadanie III Krótki opis części zamówienia: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (3) Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6.3 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.3 do SIWZ. Zadanie IV Krótki opis części zamówienia: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (4) Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6.4 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.4 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 30 dni licząc od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2472
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę 2 sztuk kolorowych fotokopiarek formatu A3 z kompletem tonerów
Dodano: 2016-07-27 - dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia
Dodano: 2016-04-12 - Dzierżawa 6 urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na system wydruku podążającego wraz z serwisem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-12-22 - Zakup i dostaw kopiarki
Dodano: 2015-12-07 - Zakup i dostawa urządzeń drukujących oraz licencji Bazy Danych
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa i instalacja 7 urządzeń wielofunkcyjnych z oprogramowaniem
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa kserokopiarek i sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądów Rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OG/25/15
Dodano: 2015-10-20 - Zakup 9 szt. fotokopiarek
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-06-29