Jednostka Wojskowa Nr 4101 ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, Sobieskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261 101 450 , fax. 261 101 380
- Data zamieszczenia: 2020-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Sobieskiego 35
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 261 101 450, fax. 261 101 380
REGON: 15056051800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona, Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń telefonii komórkowej dla JW 4101 w Lublińcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń telefonii komórkowej dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu– nr sprawy 23/2020 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32252000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Do wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100) zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni przez Zamawiającego do składania ofert – dotyczy tylko Zadania nr 1. Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy nie wnoszą wadium!! 2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z VAT) podanej w formularzu oferty, osobno dla każdego zadania. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania przed podpisaniem umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do Wniosku 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do wniosku 4. w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a) specyfikacji technicznej zawierającej wszystkie parametry, jakie sprzęt oferowany przez danego wykonawcę musi spełniać – dokument należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu b) Wykaz wykonanych dostaw zawierający: minimum jedno zamówienie (jedna dostawa), zamówienia tożsamego lub równoważnego z opisem przedmiotu zamówienia, którego wartość wynosiła nie mniej niż - 100.000,00 zł brutto (w jednej umowie) na rzecz instytucji użyteczności publicznej okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) - Dla zadania nr 1 - 10.000,00 zł brutto (w jednej umowie) na rzecz instytucji użyteczności publicznej okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) - Dla zadania nr 2 5. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 4 do wniosku. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną