Przetargi.pl
Dostawa urządzeń systemów alarmowych na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń systemów alarmowych na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń systemów alarmowych (Systemu Alarmowego /SA/, Telewizyjnego Systemu Nadzoru /TSN/ i Systemu Kontroli Dostępu /SKD/) na rzecz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, wg asortymentu i ilości określonych w Zestawieniu Cenowym Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ – do pobrania jako oddzielny plik). 2. Urządzenia powinny być produktami nowymi /wyprodukowanymi w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed terminem dostawy/, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty. Zapakowane w oryginalne opakowania producenta z widocznym logo, symbolem produktu, nazwą producenta i datą produkcji. 3. Każde urządzenie musi posiadać parametry techniczne nie niższe niż wymagane przez Polskie Normy PN-EN50130 i PN-EN50131 oraz „Wymagania eksploatacyjno-techniczne dla XIX grupy SpW – systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów” z dnia 08.05.2020r. /Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych – Oddział Operacyjny/. 4. Każde urządzenie musi posiadać deklarację zgodności lub świadectwo kwalifikacyjne, instrukcję obsługi i kartę gwarancyjną producenta.30.1. Przy dostawie urządzeń Wykonawca nie może zaoferować urządzenia, które nie zostało zaakceptowane przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. 30.2. Urządzenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jedną partią, własnym środkiem transportu do wskazanych magazynów SOI w Bemowie Piskim, Gołdapi, Suwałkach i Węgorzewie, na własny koszt i ryzyko. Każda dostawa musi posiadać wykaz urządzeń i oddzielną fakturę. Wartość wszystkich faktur musi się równać wartości całkowitej zgodnej z umową. 30.3. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść urządzenia do miejsc wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Urządzenia należy dostarczyć do magazynów zlokalizowanych w SOI Bemowo Piskie /m.Orzysz/, SOI Suwałki, SOI Gołdap i SOI Węgorzewo, od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 do godz.14.00, w piątek w godz. 8.00 -12.00 (wyłącznie w dni robocze). O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie (nr telefonu zostaną podane w załączniku nr 1 do Umowy) na minimum 48 godz. przed dostawą – dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. 30.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia urządzeń pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 30.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 30.6. W przypadku dostaw urządzeń za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru artykułów na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych paczek (Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić o tym fakcie dostawcę – przewoźnika). 30.7. Zamawiający może odmówić odbioru urządzeń w przypadku, gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwe, termin ważności niegodny z opisem przedmiotu zamówienia bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie. 30.8. W przypadku dostarczenia urządzeń wadliwych lub nieodpowiadających zamówieniu, Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na artykuły wolne od wad, na własny koszt, w terminie 7 dni roboczych liczonych od dnia wadliwej dostawy lub ujawnionej wady. 30.9. Wykonawca powinien w należyty sposób opakować urządzenia, a także w należyty sposób je transportować. 30.10. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady, które posiadać będzie dostarczony przedmiot zamówienia. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. 30.11. Wykonawca zapewnia, że korzysta z praw własności przemysłowej i intelektualnej do przedmiotów, związanych z przedmiotem niniejszej umowy w sposób zgodny z normami ustalonymi w ustawie z dnia 30 czerwca 2000 r. - Prawo własności (t.j. Dz.U. 2017, poz. 776 z późn. zm.), oraz w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. 2019, poz. 1231 z późn. zm.). 30.12. Wszelkie zobowiązania wynikające z praw własności przemysłowej, w szczególności patentów, praw ochronnych, jak również praw autorskich oraz praw pokrewnych, ponosi Wykonawca. Jeżeli siedziba Wykonawcy znajduje się poza granicami kraju, Wykonawcę obowiązują uregulowania prawne właściwe dla jego siedziby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35121700-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych,00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 52/2020 - dostawa urządzeń systemów alarmowych na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty; 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 3 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Zestawienie cenowe (załącznik nr 2 do siwz) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach