24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
- Data zamieszczenia: 2019-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog-gizycko.ezamawiajacy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: WOjskowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA URZĄDZEŃ SYSTEMÓW ALARMOWYCH DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
BARIERA MIKROFALOWA zasięg 200m kpl. 10 BARIERA PODCZERWIENI kpl. 10 PODCENTRALE ALARMOWE GALAXY kpl. 50 KLAWIATURA SYSTEMOWA GALAXY MK7 kpl. 40 RADIOLINIE NAPADOWE kpl. 20 RADIOLINIE NAPADOWE Z PILOTEM kpl. 10 SYGNALIZATOR ZEWNĘTRZNY kpl. 10 PRZYCISK NAPADOWY kpl. 30 CZUJKI PODCZERWIENI Z ANTYMASKINGIEM kpl. 100 CZUJKI MIKROFALOWE kpl. 50 CZUJKI MAGNETYCZNE kpl. 100 CZUJKI PPOŻ. DYMU kpl. 2 CZUJKI PPOŻ. kpl. 30 CZUJKI STŁUCZENIA SZKŁA kpl. 20 URZĄDZENIA TSN - - KAMERY TUBOWA WEWNĘTRZNE kpl. 1 MONITOR 27" kpl. 15 REJESTRATOR 16 KANAŁOWY kpl. 1 KAMERY TUBOWA ZEWNĘTRZNE kpl. 25 KAMERY ZEWNĘTRZNE OBROTOWE kpl. 2 Urządzenia SKD - - WIDEODOMOFON COMMAX kpl. 4 WIDEOMOFONOWA KAMERA COMMAX kpl. 1 ZAMEK SZYFROWY WEWNĘTRZNY ROGER kpl. 30 ZAMEK SZYFROWY ZEWNĘTRZNY ROGER kpl. 8 */ inny typ kompatybilny o niegorszych parametrach - musi spełniać wymagania Normy Obronnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35121700-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 7 000,00 zł. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 64/2019 – dostawa urządzeń systemów alarmowych dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do siwz); Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, Potwierdzenie zapłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do modernizacji systemu telewizji przemysłowej CCTV oraz systemu alarmowego do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa urządzeń do modernizacji systemu telewizji przemysłowej CCTV oraz systemu alarmowego do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2020-09-22 - Dostawa urządzeń systemów alarmowych na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
Dodano: 2020-08-20 - Dostawa urządzeń do modernizacji systemu monitorującego (alarmowego) do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2020-05-12