Przetargi.pl
Dostawa urządzeń preferencyjnych oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowy urząd przyjazny mieszkańcom”.

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22-413 Nielisz, Nielisz
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727, , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279
    22-413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, , fax. 84 63 12 715
    REGON: 950368530
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugnielisz.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń preferencyjnych oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowy urząd przyjazny mieszkańcom”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń preferencyjnych oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowy urząd przyjazny mieszkańcom”. 3.2. Zamówienie jest podzielone na części. 3.2.1. Część 1. Dostawa urządzeń peryferyjnych - obejmuje dostawę: • Drukarek A4 kolor (5 szt.), • Drukarek A4 mono (7 szt.), • Podajnika do urządzenia wielofunkcyjnego, • Projektorów multimedialnych z ekranem (3 szt.), • Skanerów (18 szt.), • Urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolor (5 szt.), • Urządzeń wielofunkcyjnych A3 mono (3 szt.), • Urządzeń wielofunkcyjnych A4 kolor (4 szt.), • Zasilaczy awaryjnych do stacji roboczych (10 szt.). 3.2.2. Część 2. Dostawa oprogramowania – obejmuje dostawę: • Oprogramowania antywirusowego (202 szt.), • Oprogramowania do pomocy zdalnej (1 szt.), • Oprogramowania do tworzenia i edycji grafiki rastrowej (4 szt.), • Oprogramowania do tworzenia i edycji grafiki wektorowej (4 szt.), • Pakietów oprogramowania biurowego (115 szt.), • Pakietów oprogramowania do monitoringu sieci (80 szt.), • Oprogramowania do edycji dokumentów w formacie PDF (2 szt.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Składający ofertę musi wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 8.1.1. dla części 1: 4 000,00 (słownie: cztery tysiące złotych), 8.1.2. dla części 2: 7 000,00 (słownie: siedem tysięcy złotych), 8.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Pełnomocnika Zamawiających: 93 9628 0007 2001 0000 0013 3351 „Wadium w przetargu nieograniczonym znak UZP.271.7.2020 - część ….…”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagane jest załączenie do oferty dowodu wniesienia wadium w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.5. Jeżeli wadium wniesione zostało w innej formie niż w pieniądzu, to z ofertą należy złożyć dokument gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej, w oryginale i dokument ten podpisany musi być kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 8.6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 8.6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 8.7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 8.7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie dotyczy części 1 i 2 Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik Nr 4 i Nr 5 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach