Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
- Data zamieszczenia: 2018-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
REGON: 000288917 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety): Numer Pakietu Nazwa przedmiotu zamówienia Liczba Pakiet 1 Rozbudowa systemu holterowskiego 1kpl. Pakiet 2 Polimeryzator akrylowych protez stomatologicznych 1 szt. Pakiet 3 Lampy do fototerapii antydepresyjnej 3 szt. Pakiet 4 Trichoskop do analizy skóry głowy i włosów z wyposażeniem 1kpl. Pakiet 5 Urządzenie do badania skóry 1szt. Pakiet 6 Zestaw stomatologiczny RTG z radiografią 1kpl. Pakiet 7 Przystawka stomatologiczna do smartfona 1 szt. Pakiet 8 Głowica liniowa do aparatu USG Philips Epiq 5 N/S: USN15CO781 1szt. Pakiet 9 Artykulator 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów jw., z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1- 2.9. Warunki realizacji umowy zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 i 6.2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33123210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. SEKCJA IV: PROCEDURA
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/CZD/151/23 Dostawa Systemu monitorowania pacjenta (5 szt. kardiomonitorów + centrala monitorująca) oraz pulsoksymetru z opcją pomiaru stężenia hemoglobiny – 2 pakiety
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa kardiomonitorów
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa aparatów do ABPM
Dodano: 2023-06-01 - Jednorazowa dostawa i montaż kardiomonitorów oraz central zbiorczych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w ramach projektu: „.Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS – CoV – 2 na terenie województwa mazowieckiego”.
Dodano: 2022-02-07 - Dostawa kardiomonitorów oraz centrali do monitorowania
Dodano: 2021-11-23 - Ogłoszenie w sprawie składania ofert na dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego związanego z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze Województwa Mazowieckiego Projekt pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego”, realizowany przez Województwo Mazowieckie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-11-23 - Dostawa kardiomonitorów oraz centrali do monitorowania
Dodano: 2021-11-12 - Zakup Centrala monitorująca 2 szt. i Kardiomonitor 22 szt.
Dodano: 2021-06-01 - Zakup Modułu do pomiaru rzutu serca do kardiomonitora Philips w ramach zadania inwestycyjnego: Wyposażenie medyczne niezbędne do prowadzenia działalności leczniczej SPZOZ
Dodano: 2021-03-19 - Dostawę zestawu 4 kardiomonitorów plus stacja centralnego monitorowania dla Oddziału Chirurgii Dziecięcej oraz zestawu 2 kardiomonitorów plus stacja centralnego monitorowania dla Oddziału Pediatrii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o.
Dodano: 2020-06-30