Przetargi.pl
dostawa urządzeń medycznych – laparoskopu z instrumentarium i diatermii chirurgicznej

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. G. Zapolskiej 3
    41218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
    REGON: 27624072400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa urządzeń medycznych – laparoskopu z instrumentarium i diatermii chirurgicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych dla potrzeb Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. o parametrach technicznych określonych w formularzach parametrów technicznych stanowiących załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 pakiety: Pakiet nr 1 - laparoskop z instrumentarium Pakiet nr 2 - diatermia chirurgiczna. Przedmiot zamówienia obejmuje również: Dla pakietu nr 1: a) przeszkolenie 8 lekarzy i 10 instrumentariuszek w zakresie użytkowania ww. sprzętu; b) szkolenie co najmniej 4 lekarzy w ramach praktycznych kursów chirurgii laparoskopowej u dzieci (kryterium oceny opisane w rozdziale XIII) – jeśli Wykonawca zaoferuje; c) udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia: na co najmniej 24 miesiące polegającej na wykonywaniu bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw urządzenia (okres gwarancji: min. 24 miesiące, max. 60 miesięcy od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia - kryterium oceny opisane w rozdziale XIII); d) świadczenie usługi przeglądów w okresie pogwarancyjnym w ilości zgodnie z zaleceniami Producenta urządzenia (przy czym co najmniej jeden przegląd w roku). Okres pogwarancyjny będzie trwał przez 3 lata po okresie gwarancyjnym. Dla pakietu nr 2: a) przeszkolenie 8 lekarzy i 10 instrumentariuszek w zakresie użytkowania ww. sprzętu; b) udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia: na co najmniej 24 miesiące polegającej na wykonywaniu bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw urządzenia (okres gwarancji: min. 24 miesiące, max. 60 miesięcy od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia - kryterium oceny opisane w rozdziale XIII); c) świadczenie usługi przeglądów w okresie pogwarancyjnym w ilości zgodnie z zaleceniami Producenta urządzenia (przy czym przynajmniej jeden przegląd w roku). Okres pogwarancyjny będzie trwał przez 3 lata po okresie gwarancyjnym. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia określają formularze parametrów techniczny stanowiące załączniki nr 3a i 3b do SIWZ. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ, niezakceptowanie wymaganych warunków technicznych spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.” Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych tożsamych lub lepszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment jest równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie badania ofert do udzielenia przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest dobrej jakości, kompletny, wolny od wad, zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi oraz odpowiada wymaganiom technicznym określonym w załączniku nr 3a / 3b do SIWZ. Ponadto musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i jako wyrób medyczny, powinien posiadać deklaracje zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie (Dz. U. z 2010 r., nr 107, poz.679 ze zm.). 2. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy tzn. nieużywany, nieregenerowany, niepowystawowy, w stanie kompletnym i po ustawieniu gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. 3. Wykonawca zobowiązany jest przy dostawie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego dołączyć dokumentację techniczną, instrukcję obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne urządzenia wraz z Paszportem Technicznym (dokumenty mają być w języku polskim). Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia na własny koszt wytypowanego personelu Zamawiającego (8 lekarzy i 10 instrumentariuszek) w zakresie użytkowania i obsługi technicznej w co najmniej trzech terminach w okresie 2 tygodni od daty dostarczenia urządzenia medycznego do siedziby Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia, w siedzibie Zamawiającego. Daty szkoleń zostaną ustalone z Zamawiającym. Szkolenia będą potwierdzone protokołem szkoleń. 4. Dotyczy pakietu nr 1, jeśli Wykonawca zaoferuje, (kryterium oceny opisane w rozdziale XIII) – Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń co najmniej 4 lekarzy w ramach praktycznych kursów chirurgii laparoskopowej u dzieci (warsztaty), które odbędą się na terenie Polski, w co najmniej trzech terminach w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy, potwierdzonych otrzymaniem certyfikatu, uprawniających do wykonywania zabiegów laparoskopowych. Daty szkoleń zostaną ustalone z Zamawiającym. Szkolenia będą potwierdzone protokołem szkoleń. 5. Wykonawca powinien posiadać własny lub zewnętrzny autoryzowany serwis na przedmiot zamówienia z siedzibą na terenie RP. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do dostarczonego sprzętu dane teleadresowe autoryzowanych serwisów. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dokonywany będzie w miejscu użytkowania urządzenia. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia: na co najmniej 24 miesiące (kryterium oceny opisane w rozdziale XIII). Gwarancja będzie polegała na: - bezpłatnych przeglądach w ilości zgodnie z zaleceniami Producenta urządzenia (przy czym przynajmniej jeden przegląd w roku). Wykonawca uzgodni pisemnie z Zamawiającym planowany termin przeglądu, - bezpłatnych naprawach i konserwacji urządzenia. W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego elementu - na wymianie na nowy przedmiot zamówienia. Termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. Z każdego przeglądu, konserwacji czy naprawy zostanie sporządzony wpis w paszporcie urządzenia medycznego, a w razie potrzeby protokół. 7. Wykonawca zapewni również przez 3 lata po okresie gwarancyjnym serwis pogwarancyjny polegający na: - wykonywaniu przez Wykonawcę przeglądów w ilości zgodnie z zaleceniami Producenta urządzenia (przy czym przynamniej jeden przegląd w roku). Wykonawca uzgodni pisemnie z Zamawiającym planowany termin przeglądu. Ryczałt za wykonywanie w okresie pogwarancyjnym przeglądów obejmuje: koszty pracy, dojazdu oraz ewentualne wszystkie inne koszty serwisu, bez kosztów napraw. Termin serwisu pogwarancyjnego biegnie od daty zakończenia okresu gwarancji. Z każdego przeglądu, konserwacji czy naprawy zostanie sporządzony wpis w paszporcie urządzenia medycznego, a w razie potrzeby protokół. 8. Podstawą do wystawienia faktury VAT za dokonanie poszczególnych przeglądów po okresie gwarancyjnym jest wpis w paszporcie urządzenia medycznego, a w razie potrzeby protokół podpisany przez obie strony. Faktury VAT będą wystawiane przez Wykonawcę po dokonaniu przeglądu w danym roku. Płatność będzie dokonywana na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego 9. Czas reakcji na zgłoszenie awarii urządzenia maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii faksem lub drogą mailową. Przez czas reakcji serwisu należy rozumieć przybycie Serwisanta do siedziby Zamawiającego w celu zdiagnozowania usterki. 10. Czas dokonania naprawy, jeżeli części zamienne dostępne są w kraju nie dłuższy niż 7 dni od dnia zdiagnozowania usterki / awarii. 11. Czas dokonania naprawy, jeżeli części zamienne trzeba sprowadzać z zagranicy nie dłuższy niż 30 dni od dnia zdiagnozowania usterki / awarii. 12. W przypadku gdy czas dokonania naprawy urządzenia medycznego przekroczy 48 godzin od dnia zdiagnozowania usterki / awarii, Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dostarczyć urządzenie zastępcze o parametrach i jakości takich samych lub lepszych od dotychczasowego do momentu zwrotu naprawionego urządzenia. 13. Wykonawca zapewnia dostępność części zamiennych i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzenia przez okres co najmniej 10 lat od dnia protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Części i materiały powinny posiadać odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania w przedmiotowym urządzeniu. 14. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia: do 7 tygodni od daty podpisania umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnie powiadomić Zamawiającego o terminie dostawy na min. 3 dni robocze przed realizacją dostawy. Dostawa nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek w godzinach od 8.00 do 13.00. 15. Cena przedstawiona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności cenę, koszty i ryzyka związane z jego transportem w kraju i zagranicą (w tym transportem w siedzibie Zamawiającego), ubezpieczenie urządzeń, opłaty celne, koszty uzyskania wymaganych odpowiednimi przepisami certyfikatów, zezwoleń oraz innych dokumentów niezbędnych przy realizacji przedmiotu zamówienia, koszty związane z montażem, uruchomieniem, szkoleniem pracowników oraz ewentualne koszty związane z czynnościami, które składają się na przedmiot umowy. 16. W przypadku okresowych promocji lub rabatów na wyroby objęte umową, Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania warunków promocyjnych 17. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami oraz doświadczeniem w dostawie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach