Przetargi.pl
Dostawa urządzeń laboratoryjnych (DZP.381.147.2013.DW)

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń laboratoryjnych (DZP.381.147.2013.DW)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji (2012-2013) urządzeń laboratoryjnych, zwanych dalej urządzeniami. Zakres zamówienia obejmuje zakup urządzeń wraz z dostarczeniem (w przypadku części A i D również z montażem).
    2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
    a. Wideo-ekstensometr z oprogramowaniem - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część A,
    b. Piec laboratoryjny muflowy - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część B,
    c. Stanowisko próżniowe - 1 szt., oznaczone w postępowaniu jako część C,
    d. Zestaw do indukcyjnego odlewania tytanu wraz z instalacją - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część D,
    e. Wagosuszarka - 1szt., oznaczona w postępowaniu jako część E,
    f. Piec laboratoryjny muflowy - 1 szt., oznaczony w postępowaniu jako część F,
    g. Szlifierko-polerka materiałograficzna - 1szt., oznaczona w postępowaniu jako część G,
    3. Szczegółowy wykaz urządzeń wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Oferowane urządzenia powinny posiadać stosowne certyfikaty.
    4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
    5. Adres dostawy:
    a. w zakresie cz. A wraz z instalacją (kalibracja, pomiar)- Katedra Biofizyki i Morfogenezy Roślin; ul. Jagiellońska 28; 40-032 Katowice,
    b. w zakresie cz. B - Instytut Nauki o Materiałach, Zakład Polimerów i technologii Materiałów, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów,
    c. w zakresie cz. C - Instytut Fizyki, Pracownia Dydaktyki Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice
    d. w zakresie cz. D wraz z instalacją - Instytut Nauki o Materiałach, Zakład Badań Strukturalnych, ul. 75 Pułku Piechoty 1 A, 41-500 Chorzów.
    e. w zakresie cz. E - Katedra Mikrobiologii, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice
    f. w zakresie cz. F - Instytut Fizyki, Zakład Ciała Stałego, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice
    g. w zakresie cz. G - Instytut Chemii, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice.
    6. Wymagany termin realizacji zamówienia:
    a. w ramach części A i E - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
    b. w ramach części B,D, F- do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
    c. w ramach części C - do 5 tygodni od daty zawarcia umowy.
    d. w ramach części G - do 12 tygodni od daty zawarcia umowy.
    7. Wymagany minimalny okres gwarancji: w ramach części A, B, C, D, E, F - minimum 12 miesięcy, w ramach części G - minimum 24 miesiące (jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - określono inaczej - zgodnie z wymaganiami podanymi w opisie). Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją urządzeń. Bieg terminu gwarancji dla urządzeń rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia karty gwarancyjnej w każdym opakowaniu z urządzeniem.
    8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić krajowy serwis gwarancyjny. Czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni.
    9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z urządzeniami instrukcję obsługi urządzeń w języku polskim.
    10. Warunki realizacji zamówienia:
    a) przedmiot zamówienia będzie dostarczony i uruchomiony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00;
    b) termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT;
    c) w dniu dostarczenia urządzeń nastąpi ich sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z Ofertą Wykonawcy oraz Umową, a następnie odbiór przedmiotu Umowy potwierdzony Protokołem Odbioru podpisanym przez Strony, po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego.W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru jakichkolwiek niewłaściwości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie niewłaściwości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
    d) protokół Odbioru, podpisany przez Strony bez uwag, stanowi podstawę przyjęcia przez Zamawiającego faktury za urządzenia nim objęte.
    11. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
    12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
    13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    14. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach