Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Bankowa 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 359 13 34, , fax. -
REGON: 000001347 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.us.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych: inkubatora z wytrząsaniem i chłodzeniem oraz inkubatora z wytrząsaniem, zwanych dalej urządzeniami. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starsze niż 2018), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń wraz z ich dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także: a)w zakresie części A: instalację urządzenia oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, (min. 2 osoby) z teorii, użytkowania i obsługi urządzenia, w miejscu dostawy i instalacji urządzenia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, oraz b)w zakresie części B: instalację i uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, (min. 2 osoby) z teorii, użytkowania, obsługi i konserwacji urządzenia, w miejscu dostawy i instalacji urządzenia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny; W zakresie części A Wykonawca zapewni dodatkowo pełny przegląd konserwacyjny, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ostatnim miesiącu gwarancji. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A-B do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem: a) część A: dostawa inkubatora z wytrząsaniem i chłodzeniem – 1 szt. b) część B: dostawa inkubatora z wytrząsaniem - 1 szt. 5.Termin realizacji zamówienia: część A: do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, część B: do 5 tygodni od daty zawarcia umowy 6.Adres dostawy: Wydział Nauk Przyrodniczych, Instytut Biologii, Biotechnologii i Ochrony Środowiska, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice ; 7.Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP (DOSTAWA) AUTOKLAWU W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE INFRASTRUKTURY POWIAT. STACJI SANIT. - EPID. W CELU ZWIĘKSZENIA EFEKTYWNOŚCI ICH DZIAŁANIA"
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa rury impedancyjnej dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2023-08-24 - ZAKUP (DOSTAWA) SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA LABOR. ORAZ MEBLI SPEC. LABOR. W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE INFRASTRUKTURY POWIAT. STACJI SANIT. - EPID. W CELU ZWIĘKSZENIA EFEKTYWNOŚCI ICH DZIAŁANIA"
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa zestawu do badania mrozoodporności: komory klimatycznej, pojemników z pokrywką oraz termometru kontrolnego – 1 zestaw.
Dodano: 2023-06-28 - Zakup i dostawa systemu do analizy DNA dla Laboratoriów Kryminalistycznych KWP w Kraju
Dodano: 2022-12-15 - DOSTAWA ANALIZATORA LZO GAZU
Dodano: 2021-02-05 - Dostawa tensjometru optycznego (goniometru).Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/125/EK
Dodano: 2021-02-01 - DOSTAWA ANALIZATORA LZO GAZU
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa tensjometru optycznego (goniometru).Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/125/EK
Dodano: 2020-12-16 - DOSTAWA ANALIZATORA LZO GAZU
Dodano: 2020-12-10