Przetargi.pl
Zakup i dostawa systemu do analizy DNA dla Laboratoriów Kryminalistycznych KWP w Kraju

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 270208292
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa systemu do analizy DNA dla Laboratoriów Kryminalistycznych KWP w Kraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE Nr 1 – Zakup aparatu do qPCR służącego do oznaczania ilości i jakości DNA w czasie rzeczywistym w próbkach kryminalistycznych – 5 szt. 2. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 do SWZ dla zadania nr 1 i w załączniku nr 3.2 do SWZ dla zadania nr 2 stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.3. Cały asortyment objęty przedmiotem umowy jest fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie jest powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 5.5. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym.5.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.5.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.5.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 5.1 lub pkt 5.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.6. Minimalna gwarancja na urządzenia w zadaniu nr 1 wynosi 24 miesięcy, a dla urządzeń w zadaniu nr 2 wynosi 12 miesiące. Zaoferowanie gwarancji poniżej wymagalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. 7. Maksymalny czas naprawy wynosi 21 dni kalendarzowych. Zaoferowanie czasu naprawy powyżej wymagalnego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.8. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy, b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy c) załącznik nr 3.1 i nr 3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia 9. Wspólny słownik CPV: CPV: 10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ).12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.ZADANIE Nr 2 – Zakup amplifikatorów DNA – 4 szt.2. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 do SWZ dla zadania nr 1 i w załączniku nr 3.2 do SWZ dla zadania nr 2 stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.3. Cały asortyment objęty przedmiotem umowy jest fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie jest powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 5.5. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym.5.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.5.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.5.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 5.1 lub pkt 5.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.6. Minimalna gwarancja na urządzenia w zadaniu nr 1 wynosi 24 miesięcy, a dla urządzeń w zadaniu nr 2 wynosi 12 miesiące. Zaoferowanie gwarancji poniżej wymagalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. 7. Maksymalny czas naprawy wynosi 21 dni kalendarzowych. Zaoferowanie czasu naprawy powyżej wymagalnego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.8. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy, b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy c) załącznik nr 3.1 i nr 3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia 9. Wspólny słownik CPV: CPV: 10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ).12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach